برگزاری مسابقه کتاب خوانی  «خورشید جماران» در عجب شیر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی عجبشیر از برگزاری نهمین مسابقه کتاب خوانی «خورشید جماران» با محوریت آشنایی نسل جوان با سیره امام راحل خبر داد.

«فرهاد جبارپور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در  تبریز، با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی در این شهرستان گفت: همزمان با سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) نهمین مسابقه کتاب خوانی  «خورشید جماران» از وصیت نامه سیاسی الهی بنیانگذار کبیر انقلاب و با هدف آشنایی نسل جوان با پیام ها و سیره ایشان برگزار می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان عجبشیر افزود: تبیین ابعاد شخصیتی امام راحل و ترویج مبانی ارزش های اسلامی و فضائل اخلاقی ایشان از مهم ترین اهداف برگزاری این مسابقه فرهنگی است.

جبارپور خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای شرکت در این مسابه فرهنگی و دریافت سوالات به سایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی عجبشیر مراجعه و  مپاسخ های خود را تا بیستم خرداد ماه جاری را به نشانیhonar.ajabshir@gmail.com و یا از طریق واتساپ به شماره 09148651385 ارسال کنند که در پایان با اهدای جوایزی از برندگان تجلیل خواهد شد.

به گفته وی، این مسابقه به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرمانداری و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان عجب شیر   برگزار می شود.

کد خبر 1062916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha