توزیع ۱۵۰ بسته گوشت در قالب کمک های مومنانه در عجبشیر

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی عجب شیر از توزیع گوشت نذری در بین خانواده ها و روستاهای کم برخوردار عجبشیر خبر داد.

«فرهاد جبارپور»در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، از توزیع 150 بسته گوشت نزدیک به 2 کیلیویی در بین خانواده های کم برخوردار و روستاهای عجبشیر خبر داد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی عجب شیر با اعلام این خبر افزود: بسته های گوشت نذری گوسفندی با رعایت و حفظ آبرومندی خانواده های کم برخوردار و خانواده هایی که از زمان شیوع بیماری همه گیر کرونا با مشکلات اقتصادی روبرو شده اند، در روستاهای دورافتاده و خانواده های نیازمند این شهرستان توزیع شد.

جبارپور با اشاره  به فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان عجب شیر در زمینه توزیع بسته‌های معیشتی در سطح شهرستان  تصریح کرد: طی ۲ سال گذشته بیش از 450 بسته معشیتی در عجب شیر توسط کانون‌های مساجد بین نیازمندان توزیع شده است.

وی وزن این گوشت ها را نزدیک از 250 کیلوگرم و ارزش آن را بیش به 40 میلیون تومان عنوان کرد.

گفتنی است، گوشت گوسفندی نذری از زمان آغاز بیماری همه گیر کرونا و در راستای تاکید رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر کمک های مومنانه توسط خیرین  موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) قم و برنامه سمت خدای صدا و سیما جمع آوری و با شناسایی نیازمندان واقع در شهرهای مختلف از طریق ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها توزیع می شود.

کد خبر 1115112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha