برگزاری مسابقه فرهنگی و هنری یاس کبود در عجب شیر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی عجب شیر از برگزاری مسابقه «یاس کبود» به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه و دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی خبر داد.

«فرهاد جباپور»، در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز؛ از برگزاری مسابقه فرهنگی وهنری یاس کبود در این شهرستان خبر داد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی عجبشیر افزود: مسابقه «یاس کبود» همزمان با فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد سلیمانی با هدف آشنایی جوانان با ابعاد شخصیتی  و  ولایتمداری حضرت فاطمه (س)  و گسترش و تعمیق فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت، معرفی شهید سلیمانی به عنوان اسوه ایثار، اخلاص و عمل برای نسل جوان برگزار می شود.

وی ادامه داد: این ویژه برنامه فرهنگی وهنری در قالب مسابقه کتابخوانی خطبه فدکیه، مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان و دل نوشته برای سردار دلها در سطح شهرستان عجب شیر برگزار می شود.

جبارپور با بیان اینکه به برگزیدگان جوایز نقدی اهدا خواهد شد، ادامه داد: شرکت کنندگان پاسخ سوالات را تا 10 دی ماه به صورت يك كلمه11 حرفي از راست به چپ و با ذكر مشخصات فردی و شماره تماس از طريق وات ساپ به شماره 09148651385 و يا از طريق  honar.ajabshir@gmail.com ارسال کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی عجبشیر، یادآور شد: این جشنواره با همکاری اداره تبلیغات اسلامی، سازمان هلال احمر و انجمن هنرهای تجسمی این شهرستان برگزار می شود.

کد خبر 1131569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha