افتتاح کتابخانه کانون و مسجدامام صادق(ع) عجب شیر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان عجب شیر از افتتاح کتابخانه در کانون مسجد امام جعفر صادق (ع) این شهرستان به مناسبت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد خبر داد.

«فرهاد جبارپور» در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز،   با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص توسعه و ترویج مسائل مذهبی، فرهنگی و هنری، گفت: در حال حاضر 100 کانون فرهنگی وهنری مسجدی در شهرستان عجب شیر مشغول فعالیت می باشند که 60 کانون در روستاها و 40 کانون نیز در سطح شهرهای این شهرستان فعال و میزبان حضور مردم به خصوص جوانان و نوجوانان هستند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی عجب شیر ادامه  داد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد در شهرستان عجب شیر  در همه زمینه های فرهنگی، هنری، قرآنی، ورزشی و اجتماعی فعالیت می کنند و بیش از 200 عنوان برنامه در مناسبت های مهم ملی و مذهبی  برگزار کرده اند.  

وی خاطرنشان کرد: کتابخانه کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عجب شیر با تجیز به تجهیزات کتابخانه ای و کتاب شد تا بتواند گام اول را در رفع نیازهای جوانان و نوجوانان در این زمینه بردارد.

جبارپور یادآور شد:  کانون فرهنگی و هنری امام صادق(ع) عجب شیر از سال 92 مجوز فعالیت خود را از ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی دریافت کرده و در بخش کانونی فعالیت نموده و در روزهای پایانی امسال نیز  به بخش کتابخانه و اقلام کتابخانه ای تجهیز شد.

لازم به ذکر است، شهرستان عجبشیر یکی از شهرستان های آذربایجان شرقی می باشد که در 100 کیلومتری تبریز واقع شده است.

کد خبر 1157469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha