دیدار با مادر شهید قهاری همزمان با دهه فجر در عجبشیر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی عجبشیر از برگزاری طرح شکوه مادری و دیدار با خانواده شهید قهاری، همزمان با دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

«فرهاد جبارپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، بر تجلیل و قدردانی از خانواده معظم شهدای انقلاب و 8 سال جنگ تحمیلی در همه ایام به خصوص در ماه تاریخ ساز بهمن تاکید کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان عجب شیر، افزود:  اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم این بار در قالب «شکوه مادری» و با هدف تجلیل از مادران اسوه و تاثیرگذار و مادرانی که چند فرزند را تقدیم انقلاب و دفاع مقدس کرده اند، انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد:  در راستای اجرای این طرح ارزشمند؛ جمعی از مسئولان،  اصحاب رسانه و فعالان مسجدی شهرستان عجبشیر به نشانه تجلیل از مقام والای مادران اسوه و مادران باگذشت شهدا با حضور در منزل شهید قهاری با خانم زهرا مرادی مادر و خواهر این شهید دیدار و به جایگاه والای این بزرگواران ادای احترام کردند.

گفتنی است، طرح سه شنبه های تکریم امسال در تداوم طرح سال گذشته با هدف تجلیل از مادران شاخص، اسوه و الگوی استان آذربایجان شرقی اجرایی می شود و تاکنون در شهرستان های مرند. تبریز و عجبشیر اجرا شده است.

کد خبر 1147918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha