بهره گیری از ظرفیت‌های موجود برای ترویج فرهنگ نهج‌البلاغه در کشور

استاندار اصفهان بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت‌ها و امکانات موجود با خلاقیت و نوآوری برای بسط و ترویج فرهنگ نهج‌البلاغه در بین اقشار مردم در جامعه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، دکتر عباس رضایی در دومین نشست شورای هماهنگی طرح ملی «کاشان، پایتخت نهج‌البلاغه ایران» گفت: انتخاب کاشان به عنوان پایتخت نهج‌البلاغه کشور با توجه به ظرفیت های بالا و ویژگی‌هایی شاخصی همچون بهره مندی از علمای بزرگ، فرهنگ غنی، حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌های بزرگ و مردم متدین بوده است.

 

استاندار اصفهان افزود: لازم است با توکل به خدا و با خلاقیت و نوآوری از ظرفیت‌ها و امکانات موجود در کاشان، استان و کشور برای بسط و ترویج فرهنگ نهج‌البلاغه در بین اقشار مردم در جامعه استفاده شود.

 

رضایی در ادامه بیان داشت: با توجه به شرایط خاص کشور باید از امکانات موجود مانند وقف، ظرفیت‌های شهرداری و دانشگاه‌ها برای پیشبرد برنامه‌های طرح ملی «کاشان، پایتخت نهج البلاغه ایران» استفاده کرد تا فرصت ها و زمان از دست نرود.

 

استاندار اصفهان در پایان با تأکید بر اینکه امکانات موجود در بخش‌های مختلف دولتی برای چنین روزهایی باید با تدبیر و مدیریت استفاده شود، افزود: زمان به سرعت می‌گذرد و ما باید بکوشیم با بهره‌گیری از داشته‌های موجود، خروجی خوبی در زمینه اجرای این طرح ملی داشته باشیم.

 

دومین نشست شورای هماهنگی طرح ملی «کاشان، پایتخت نهج البلاغه ایران» با حضور نماینده ولی فقیه در منطقه، استاندار اصفهان،  مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و جمعی از مدیران و اعضای ستاد اجرایی در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان برگزار شد.

 

کد خبر 1062925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha