موثرترین راه برای حفظ نظام شرکت حداکثری در انتخابات است

حجت‌الاسلام عادلی با اشاره به اینکه از ابتدای انقلاب تا به الان، هیچ انتخاباتی به حساسیت انتخابات ریاست جمهوری سال جاری نبوده است، گفت: موثرترین راه برای حفظ نظام، شرکت حداکثری در انتخابات است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام «ولی عادلی» در مراسم یادبود سردار سرافراز اسلام «محمدعلی حق‌بین» در مسجد الغدیر شهرک امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: محبوبیت گسترده سردار حق‌بین، به دلیل رشادت‌های این عبد صالح خدا و فرمانده شجاع بوده است.

 

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گیلان با اشاره به اینکه سردار حق‌بین، عمر نه چندان طولانی ولی گرانبهای خود را پای انقلاب، ایران اسلامی و ارزش‌ها گذاشت، افزود: سردار حق‌بین در دوران دفاع مقدس، در عرصه‌های مختلف اجتماعی و سیاسی و دفاع از حرم اهل بیت(ع) رشادت‌‌های زیادی از خود نشان داد و همه وجود این سرباز انقلاب برای نظام و ولایت و میهن اسلامی بود.

 

وی تصریح کرد: امثال سردار سلیمانی‌ها و حق‌بین‌ها بودند که جنگ را هزاران کیلومتر دورتر از خاک ایران و در مرز اسرائیل، فتنه وهابی‌ها، تکفیری‌ها و صهوینیست‌ها را خفه کردند.

 

حجت‌الاسلام عادلی خاطرنشان کرد: اگر امثال سردار حق‌بین‌ها و سلیمانی‌ها در مقابل دشمن نمی‌ایستادند، سینه سپر نمی‌کردند و قدرت جبهه مقاومت را به رخ نمی‌کشیدند، دشمن همانند حادثه مجلس شورای اسلامی و حرم امام(ره)، امروز در داخل کشور عملیات می‌کرد.

 

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گیلان با بیان اینکه مردم ایران اسلامی همواره پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و جان و مال خود را تقدیم کردند، خاطرنشان کرد: عرصه انتخابات نیز یکی از میدان‌های مهم در انقلاب اسلامی است که مردم به آن اعتبار می‌بخشند.

 

وی به انتخابات حساس و مهم ریاست جمهوری اشاره و تصریح کرد: از ابتدای انقلاب تا به الان، هیچ انتخاباتی به حساسیت انتخابات ریاست جمهوری سال جاری نبوده است.

 

حجت‌الاسلام عادلی، حضور حداکثری در انتخابات را وظیفه هر ایرانی دانست و گفت: مردم نباید با عدم حضور خود، چراغ سبز به دشمن نشان دهند؛ هر چه حضور ما بیشتر باشد، عقب نشینی دشمن نیز بیشتر می‌شود.

 

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گیلان با اشاره به اینکه امروز حفظ نظام و انقلاب اسلامی به فرموده امام راحل(ره) از هر چیزی مهمتر است، تصریح کرد: موثرترین راه برای حفظ نظام، شرکت در انتخابات است.

 

وی با بیان اینکه سردار حق‌بین برای نظام و انقلاب اسلامی خون خود را تقدیم کردند، خاطرنشان کرد: تکلیف ما در مقابل زحمات سرداران سلیمانی و حق‌بین و دیگر شهدای ایران اسلامی این است که حافظ ارزش‌هایی باشیم که آنها برایش خون ریختند.

 

حجت‌الاسلام عادلی تصریح کرد: مصلحت نظام، کشور و هدف کلی که حفظ نظام، انقلاب، ارزش‌ها و قدرت کشور است نباید هدف مقاصد شخصی افرادی شود که آسیب دیده‌اند.

 

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گیلان با اشاره به اینکه سردار حق‌بین، زندگی خود را در راه انقلاب گذاشت و ما نیز باید در این راه هزینه کنیم، تاکید کرد: جوانان انقلابی باید با بصیرت افزایی و روشنگری در مسئله انتخاب به عموم مردم در انتخاب اصلح کمک کنند.

 

وی اذعان کرد: امیدواریم خداوند متعال در صحنه سرنوشت‌ساز انتخابات ریاست جمهوری، محبت بهترین، لایق‌ترین، دلسوزترین و کارآمد ترین فرد را در دلها قرار دهد.

 

گفتنی است، در پایان این مراسم و پس از ذکر مصیبت مداح اهل بیت(ع) حاج «محمدرضا بذری»، لوح تقدیر و تندیس مزین به تصویر سردار رشید اسلام «محمدعلی حق‌بین» به فرزند این شهید تقدیم شد.

 

* برای دیدن گزارش تصویری مراسم یادبود سردار «محمدعلی حق‌بین»، روی این آدرس کلیک کنید.

کد خبر 1062929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha