برگزاری ویژه برنامه ارتحال معمار کبیر انقلاب در امامزاده «فضل بن موسی (ع)» جهرم

حجت الاسلام دهقانی از برگزاری ویژه برنامه ارتحال معمار کبیرانقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در امامزاده «فضل بن موسی (ع)» جهرم خبر داد.

حجت الاسلام «فتح الله دهقانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تسلیت ایام ارتحال امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد، گفت: آیین بزرگداشت ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای 15 خرداد در آستان مطهر امامزاده «فضل بن موسی (ع)» شهرستان جهرم برگزار می شود.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جهرم افزود: این ویژه برنامه پنجشنبه شب مصادف با 13 خرداد همراه با نماز مغرب و عشا در این آستان مطهر برگزار می شود.

 

وی به جزییات ویژه برنامه سالروز رحلت امام خمینی (ره) در آستان امامزاده «فضل بن موسی (ع)» اشاره کرد و اظهار داشت: در این مراسم حجت الاسلام مهربان امام جمعه شهر «قطب آباد»، پیرامون شخصیت معنوی و سیاسی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به سخنرانی می پردازد.

 

حجت الاسلام دهقانی در پایان با دعوت از شهروندان برای شرکت در این مراسم که در فضای باز امامزاده «فضل بن موسی (ع)» برگزار می شود، رعایت فاصله فیزیکی و شیوه نامه های بهداشتی از سوی شرکت کنندگان در این مجلس را خواستار شد.

کد خبر 1062930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha