تبعیت از احکام اسلام و شرع مقدس، ویژگی مهم امام راحل بود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، تبعیت از احکام اسلام و شرع مقدس را مهم ترین ویژگی امام راحل و همین ویژگی را عامل اصلی پیروزی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران نام برد.

حجت الاسلام «محمدعلی سالاری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با تسلیت ایام رحلت امام راحل و سالگرد قیام 15 خرداد، تبعیت از احکام اسلام و شرع مقدس را مهم ترین ویژگی امام راحل و همین ویژگی را عامل اصلی پیروزی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران نام برد.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، تبعیت از احکام اسلام و شرع مقدس را مهم ترین حکم شرعی نام برد که باعث توفیق فرد و جامعه خواهد شد و افزود: امام خمینی(ره) مصداق بارز عمل به این حکم بودند که دیدیم پس از پیروزی انقلاب، مشکلات یکی یکی حل شد.

 

وی اظهارکرد: در زمان غیبت کبری که ما دسترسی به امام معصوم نداریم، تبعیت از ولی فقیه و حاکم شرع عامل سداد، انسجام و توفیق جامعه خواهد بود.

 

حجت الاسلام سالاری با اشاره به اینکه امام راحل همواره بر حضور مردم در صحنه های مختلف سیاسی و اجتماعی تأکید می کرد، به سرانجام رساندن جنگ تحمیلی با حضور قشرهای مردمی را نمونه مهم این حضور نام برد و افزود: حتی توطئه های دشمنان در طول انقلاب هم با حضور همیشگی مردم در صحنه نقش بر آب شده است.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی بیان کرد: قطعا مردم با همین روحیه و تبعیت از ولی امر مسلمین، در صحنه انتخابات حضور می یابند و با انتخاب فرد اصلح، راه امام و شهدا را تداوم می بخشند.

 

وی در خصوص ویژه برنامه های ایام 14 و 15 خرداد به عطرافشانی و تجدید میثاق با شهدای گلگون کفن در گلزار متبرک شهدای سراسر استان با عنوان «یاد امام در کنار یاران امام» اشاره کرد و با بیان اینکه این برنامه صبح امروز در مرکز خراسان شمالی اجرایی شد، گفت: این آیین عصر امروز در تمام گلزار شهدای استان اجرایی می شود.

 

حجت الاسلام سالاری مراسم محوری بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) را هم ساعت 10 و 15 دقیقه روز جمعه چهاردهم خرداد در مصلی امام خمینی (ره) بجنورد اعلام کرد که با پخش مستقیم سخنرانی حضرت امام خامنه ای مدظله العالی همراه خواهد بود.

 

وی اظهارکرد: مراسم گرامیداشت یادوخاطره شهدای گلگون کفن قیام خونین 15خرداد هم شنبه پانزدهم خرداد بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام خمینی (ره) بجنورد و با سخنرانی «آیت الله فیاضی» نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری برگزار می شود.

 

 

 

کد خبر 1062933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha