برگزاری مسابقه کتابخوانی «زندگی به سبک روح الله»

ظهیری از برگزاری مسابقه کتابخوانی «زندگی به سبک روح الله» در راوه خبر داد.

«علی ظهیری» ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن رحلت جانگداز رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: تبیین سیره و منش این بزرگ مرد تاریخ امری ضروری است و مسئولان فرهنگی باید در این زمینه تلاش کنند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت حمزه سیدالشهدا (ع) مسجد جامع راوه افزود: برگزاری مسابقات و برنامه های فرهنگی با موضوع زندگی، اهداف و اندیشه های امام در این ایام راهی موثر در راستای ترویج فرهنگ انقلابی اسلامی است.

 

وی با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی «زندگی به سبک روح الله» ادامه داد: این مسابقه با همکاری پایگاه مقاومت بسیج امام علی (ع) روستای راوه و کانون فرهنگی هنری حضرت حمزه سیدالشهدا (ع) مسجد جامع به مناسبت گرامیداشت سی و دومین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) برگزار می شود.

 

ظهیری با بیان اینکه شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است، بیان کرد: زمان شرکت در مسابقه 14 الی 15 خرداد ماه  ۱۴۰۰ است و نتایج  آن نیز22 خرداد ماه همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه (س) اعلام می شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت حمزه سیدالشهدا (ع) مسجد جامع راوه اضافه کرد: مسابقه «کتابخوانی زندگی به سبک روح الله» به صورت آنلاین برگزار می گردد و در روز جمعه 14 خرداد ماه لینک شرکت در مسابقه در کانال تلگرامی مسجد جامع به آدرس  @masjedjameraveh و کانال رهروان ولایت در ایتا به آدرس @rahrovanvelayat13 ارسال می شود.

 

وی اضافه کرد: در پایان به سه نفر از شرکت کنندگانی که موفق به کسب بالاترین امتیاز شوند جوایز نفیس اهدا خواهد شد.

 

ظهیری گفت: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند جهت مطالعه و دریافت فایلpdf کتاب زندگی به سبک روح الله می توانند به آدرس @masjedjameraveh مراجعه کنند.

کد خبر 1062958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha