برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام‌‌خمینی(ره)  و قیام ۱۵ خرداد در بقاع شاخص کرمانشاه

حجت الاسلام صالحی، گفت: مراسم سی و دومین سالگرد ارتحال امام(ره) و قیام ۱۵ خرداد در بقاع متبرکه و شاخص استان کرمانشاه برگزار می شود.

حجت الاسلام محمد صالحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: شخصیت امام راحل به عنوان یک شاخص برای مردم معرفی شود و ویژگی‌های بارز زندگی امام راحل در ابعاد مختلف و در شکل‌های مختلف به مردم تبیین شود.

 

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه افزود: با توجه به شرایط کرونا برای حفظ سلامت مردم  مراسم ها و برنامه های تجمعی نیمه خرداد براساس محدودیت ها و رعایت پروتکل ها و شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری در شب و یا روز ارتحال آن حضرت در بقاع متبرکه دارای ظرفیت برگزار می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: بقاع متبرک و شاخص استان بمناسبت این ایام سیاه پوش و ثمثال مبارک بزرگ معمار انقلاب اسلامی در اقصی نقاط نصب و در این ایام ۱۴ محفل انس با قرآن کریم در بقاع و مساجد و همچنین جلسات قرائت گروهی قرآن و اهدای ثواب آن به روح امام راحل به هنگام اجرای مراسم ارتحال برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام صالحی گفت:  مراسم بزرگداشت قیام‌خونین ۱۵خرداد نیز در فضای مجازی با پخش نماهنگ ازماذنه های بقاع متبرکه و مراسم عزاداری و سخنرانی به مناسبت سالروز شهادت شیخ الائمه امام جعفرصادق علیه السلام در بقاع متبرکه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود.

 

 مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه با اشاره به ایام انتخابات و حضور حداکثری مردم  در پایان اظهار کرد: محور برنامه‌های تدارک دیده شده در این ایام مبتنی بر ایجاد بصیرت بیشتر برای حضور مردم در انتخابات و تداوم راهی که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند همه باید برای تعیین سرنوشت کشورو خود در انتخابات شرکت کنیم است.

کد خبر 1062959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha