اعزام دوچرخه‌سواران به مرقد امام (ره) / حضور حداکثری مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی است

سرهنگ خالقیان گفت: به مناسبت گرامیداشت این ایام اعزام دوچرخه‌سواران به مرقد امام (ره)از استان سمنان را خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، سرهنگ«علی خالقیان» در جمع خبرنگاران برنامه های گرامیداشت سی و دومین سالگرد رحلت ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد را تشریح کردوگفت : به دلیل شیوع ویروس کرونا امسال نیز همچون سال گذشته تجمع و برنامه‌ای در حرم امام (ره)برگزار نخواهد شد.

 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با تأکید براینکه همانند دیگر استان‌های کشور از استان سمنان نیز اعزامی به مرقد امام خمینی (ره) نخواهیم داشت ادامه داد: تمامی برنامه‌های تدارک دیده شده به مناسبت ۱۴و۱۵ خردادماه در سال جاری به دلیل محدودیت‌های کرونایی در کشور و استان در ۲بستر مجازی و واقعی البته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در فضای باز برگزار خواهد شد.

 

وی از پیش بینی تهیه و تدارک ۱۲۸ عنوان برنامه مختلف و متنوع به مناسبت ۱۴و۱۵خردادماه خبردادوافزود: برگزاری نشست‌های بصیرتی و تجدید میثاق و عهدی مجدد با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای (مدظله العالی)  از جمله این برنامه ها است.

 

خالقیان برپایی ایستگاه‌های صلواتی، توزیع سبدهای معیشتی بین نیازمندان استان سمنان و همچنین اجرای طرح «نذر خون» را  از دیگر ویژه برنامه‌های این ایام برشمردوافزود: به مناسبت گرامیداشت این ایام اعزام دوچرخه‌سواران به مرقد امام (ره)از استان سمنان را خواهیم داشت.

 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با تأکید براینکه محور برنامه‌های تدارک دیده شده در این ایام مبتنی بر ایجاد بصیرت بیشتر برای حضور مردم در انتخابات و تداوم راهی که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند همه باید برای تعیین سرنوشت کشور در انتخابات شرکت کنیم است ادامه داد: امروز تلاش دشمن در عرصه انتخابات تحمیل اراده سیاسی خود و القای آن در ذهن مردم است بنابر این باید حواس‌ها جمع باشد.

 

وی تاکید کرد: حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی در روز انتخابات (28 خردادماه) مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهد بود.

کد خبر 1062971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha