برگزاری مراسم محوری سالروز رحلت امام خمینی(ره) در امامزادگان باقریه بیرجند

حجت الاسلام خدائی گفت: مراسم محوری شب رحلت حضرت امام(ره) و تکریم و بزرگداشت رهبر کبیر انقلاب با رعایت دستورالعمل های بهداشتی روز پنجشنبه ساعت ۲۰:۳۰در محل امامزادگان باقریه (ع) بیرجند برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «دادخدا خدائی» ظهر امروز (۱۳ خرداد) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رحلت امام خمینی (ره) پایان دیدگاه‌ها و مکتب ایشان نبود، بلکه امروز بعد از گذشت دو دهه از رحلت ایشان وصیت‌ها، روشنگری‌ها و فرمایشات ایشان شعاع بزرگ‌تری در دنیا پیدا کرده است.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بیرجند در ادامه بیان کرد: ۱۵ خرداد همواره نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی بوده است و این روز به گفته رهبر کبیر انقلاب برای همیشه روز عزای عمومی اعلام شده است.

 

وی با اشاره به برنامه های نیمه خرداد گفت: برنامه شب رحلت حضرت امام(ره) و تکریم و بزرگداشت رهبر کبیر انقلاب با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در محل امامزادگان باقریه (ع) بیرجند برگزار می شود.

 

حجت الاسلام خدایی ادامه داد: سخنران این مراسم حجت الاسلام والمسلمین خسروی است و مداحی این مراسم را کربلایی حسین زارع را بر عهده دارد و این مراسم در روز پنجشنبه ۱۳ خرداد ماه ساعت ۲۰:۳۰ بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ را باید جرقه و زیرساخت انقلاب اسلامی بدانیم و اهمیت این واقعه مهم باید برای نسل های جدید انقلاب به خوبی تبیین شود.

 

حجت الاسلام خدایی از برگزاری مراسم شب ۱۵ خرداد در محل امامزادگان باقریه خبر داد و افزود: سخنران این مراسم حجت الاسلام والمسلمین شیدایی، مداح کربلایی علیرضا سالارفرد است و این مراسم در روز جمعه ۱۴ خردادماه ساعت ۸:۳۰ بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.

 

وی به شهادت امام جعفر صادق(ع) اشاره کرد و خاطرنشان کرد: مراسم شب شهادت امام جعفر صادق(ع) در محل امامزادگان باقریه (ع)، امامزاده سید محمد(ع)، مزار ساقی، مزار حنبل، امامزاده سید مرتضی(ع) و امامزاده سید زهرا(س) برگزار می شود.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بیرجند یادآور شد: برنامه محوری مراسم ۱۵ خرداد و شهاد امام جعفرصادق(ع) با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و با رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی در شهرستان بیرجند و در محل امامزادگان باقریه (ع) برگزار می شود.

 

خدایی یادآور شد: سخنران مراسم عزاداری شب شهادت امام جعفر صادق(ع) حجت الاسلام والمسلمین علی اسدی، مداح حاج محمد معینی و ساعت شروع مراسم ۸:۳۰ بعد از نماز مغرب و عشاء روز شنبه ۱۵ خرداد ماه خواهد بود.

کد خبر 1062978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha