رونق تولید در گرو برداشتن موانع و حمایت از تولید است

ملانوری رونق تولید را در گرو برداشتن موانع و حمایت از تولید دانست و گفت: برداشتن موانع پیش روی تولید و حمایت از سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال خود به دلیل ایجاد امید و انگیزه در مردم باعث افزایش مشارکت مردم در انتخابات نیز خواهد بود.

گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حمید ملانوری» امروز (13 خرداد) در ستاد توسعه خاوران با بیان اینکه توسعه پایدار و همه جانبه و متوازن باید با بهره گیری از منابع و ظرفیت های استان همه جانبه مورد توجه باشد، اظهار داشت: در این راستا باید همه دستگاه ها پای کار باشند و به خدمت گرفته شوند.

 

وی با بیان اینکه کوتاهی و تعلل کردن در اجرای برنامه ها باعث افزایش هزینه ها می شود، گفت: قبلا پروژه ای وجود داشته که با 9 میلیارد تومان سرمایه گذاری می توانست به اتمام برسد اما به دلیل برخی تعلل ها، امروز بیش از 20 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

 

استاندار خراسان جنوبی در ادامه همین موضوع با اشاره به راه اندازی ستاد توسعه خاوران با هدف گره گشایی از مشکلات و موانع پیش روی تولید، گفت: ستاد توسعه خاوران در خراسان جنوبی راه اندازی شد تا با یک حرکت جهادی و به سرعت، منابع استان را در راستای تحقق شعار سال که حمایت از تولید و پشتیبانی ها و مانع زدایی ها است فعال کنیم.

 

ملانوری رونق تولید را در گرو برداشتن موانع و حمایت از تولید دانست و افزود: برداشتن موانع پیش روی تولید و حمایت از سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال خود به دلیل ایجاد امید و انگیزه در مردم باعث افزایش مشارکت مردم در انتخابات نیز خواهد بود.

 

وی با اشاره به فعالیت رسانه های بیگانه در راستای مایوس کردن مردم از حضور در پای صندوق های رای گفت: باید این موانع و مشکلات از پیش روی مردم برداشته شود تا امید و انگیزه بیشتری در مردم شکل بگیرد.

 

مقام عالی دولت در استان با تاکید بر اینکه همه دستگاههای اجرایی باید حول و محور شعار سال برنامه عملیاتی داشته باشد و آخر سال باید گزارش عملکرد خود را ارائه کنند، افزود: ستاد توسعه خاوران در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و شعار سال حرکت می کند.

 

ملانوری در ادامه با اشاره به اینکه کلنگ اجرایی ساخت مجتمع بین راهی دیگ رستم در سال 95 به زمین زده شده اما تاکنون اتفاقی نیفتاده است، گفت: این موضوع نشان می دهد که ارتباط گیری با آستان قدس ضعیف بوده وگرنه تاکنون باید این پروژه عملیات ساخت آن آغاز شده بود.

 

 

کد خبر 1062979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha