لازمه تداوم راه امام خمینی(ره) ولایتمداری است

حجت‌الاسلام نکونام بر ضرورت توجه بیش از پیش به منویات مقام معظم رهبری تاکید کرد و گفت: بی‌شک لازمه تداوم راه امام راحل ولایتمداری و توجه به رهنمودهای ایشان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت‌الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (پنج شنبه ۱۳ خرداد) در برنامه گرامیداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد که در مصلی امام خمینی (ره) با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد، اظهار داشت: یکی از عارضه‌های شرایط امروز کشور بر زمین ماندن منویات و دغدغه‌های ولی‌فقیه است که لازمه رفع این کاستی انتخاب کارگزاران صالح و ولایتمدار است.

 

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد ادامه داد: بی‌شک اگر امام خمینی (ره) در شرایط کنونی حضور داشتند مهمترین دغدغه‌ای که داشتند توجه بیش از پیش به اهداف و منویات ولی‌فقیه بود از همین رو باید آسیب‌هایی که در این خصوص وجود دارد را با هوشیاری برطرف کرد.

 

حجت‌الاسلام نکونام با بیان اینکه حاکمیت اسلام در قالب ولایت فقیه شکل گرفته است، تصریح کرد: ولی‌فقیه حاکم بر جامعه است و اکنون که این اختیار از سوی ایشان به قوه مجریه واگذار شده است باید افرادی برای این مسئولیت انتخاب شوند که از شایستگی لازم برخوردار باشند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، اجرای عدالت را از مهمترین اهداف حکومت اسلامی دانست و اظهار داشت: از همین رو از ویژگی های فرد اصلح در انتخابات فردی است که بتواند عدالت را به خوبی اجرا کند.

 

حجت‌الاسلام نکونام خاطرنشان کرد: پیشگام بودن در عبادت، از میان برداشتن باطل و جاری کردن حق و شجاعت در برابر دشمنان اسلام و کشور از دیگر ویژگی‌های فرد اصلح به شمار می‌رود.

 

وی، انتخاب فرد اصلح در انتخابات را یکی از راه‌های اجرای منویات ولی‌فقیه دانست و گفت: راه و مسیر ولی‌فقیه با انتخاب کارگزارانی ولایت‌مدار تداوم می‌یابد.

 

امام جمعه شهرکرد در ادامه با تسلیت ایام سوگواری ۱۴ و ۱۵ خرداد، بر ضرورت تبیین اندیشه امام راحل به ویژه برای نسل جوان تاکید کرد و افزود: امام راحل انسانی تحولآفرین و بنیانگذار انقلابی بی‌نظیر در طول تاریخ است که باید از همه ظرفیت‌ها برای تداوم این راه و مسیر الهی بهره‌گیری کرد.

 

حجت‌الاسلام نکونام ادامه داد: در همین راستا باید درباره تفکر، دیدگاه و اهداف امام راحل بیش از پیش تفکر کرد و عالمانه امام خمینی (ره) را الگو قرار دهد تا به اهداف متعالی مدنظر ایشان که همان اهداف اسلام ناب است دست یابیم.

 

وی با اشاره به بیانات امام خمینی (ره)، اجرای عدالت را از مهمترین اهداف حکومت اسلامی دانست و اظهار داشت: از همین رو یکی دیگر از ویژگی های فرد اصلح در انتخابات فردی است که بتواند عدالت را به خوبی اجرا کند.

 

حجت‌الاسلام نکونام ادامه داد: پیشگام بودن در عبادت، از میان برداشتن باطل و جاری کردن حق و شجاعت در برابر دشمنان اسلام و کشور از دیگر ویژگی‌های فرد اصلح به شمار می‌رود.

 

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با تامید بر اینکه هر خانه یک ستاد انتخاباتی باشد، افزود: همه مردم نسبت به انتخابات مسئولیت شرعی دارند و باید در این خصوص نسبت به فضاسازی‌ها و بی‌تفاوتی‌هایی که دشمن ترویج می‌کند هوشیار بود.

 

کد خبر 1062980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha