برگزاری بیش از ۳۰ عنوان برنامه در سالروز ارتحال امام(ره) و قیام ۱۵ خرداد

حجت الاسلام سلیمانی فرد از برگزاری بیش از ۳۰ عنوان برنامه به مناسبت سالروز ارتحال امام(رحمه الله علیه) و قیام خونین ۱۵ خرداد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «روح الله سلیمانی فرد» عصر امروز(پنج شنبه ۱۳ خرداد) ضمن گرامیداشت سی و دومین سالگرد ارتحال امام راحل در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن قیام خونین ۱۵ خرداد و سالروز عروج ملکوتی امام(رحمه الله علیه) بیش از ۳۰ عنوان برنامه به همت اوقاف و امور خیریه استان گلستان پیش بینی شده است.
 
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان ادامه داد: برنامه های گرامیداشت ارتحال امام راحل و قیام ۱۵ خرداد با رعایت پروتکل های بهداشتی در ۲۷ بقعه و مسجد شاخص استان گلستان برگزار می شود.
 
 
وی برنامه های بصیرت افزایی و تبیین سیره امامین انقلاب اسلامی را از جمله ویژه برنامه های قیام ۱۵ خرداد و ارتحال امام راحل برشمرد و خاطرنشان کرد: امید است این برنامه ها در برهه حساس فعلی و در آستانه انتخابات، زمینه حضور حداکثری مردم و انتخاب اصلح را فراهم کند.
 
 
حجت الاسلام سلیمانی فرد تصریح کرد: همچنین در این ایام با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا در بستر فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نیز برنامه های مختلفی پیش بینی شده است.
 
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان در پایان ابراز امیدواری کرد؛ این برنامه ها برای نسل جوان امیدآفرین باشد و تقویت بنیان های اعتقادی نظام مقدس جمهوری اسلامی و رسیدن به مسیر ترسیم شده در گام دوم انقلاب اسلامی را به همراه داشته باشد.
کد خبر 1063025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha