تاکید هیئت علمای بیروت بر پایبندی در حمایت از رویکرد مقاومت امام خمینی(ره)

هیئت علمای بیروت در بیانیه ای بر پایبندی خود در حمایت از رویکرد امام خمینی(ره) برای مقاومت دربرابر ظلم و ستم به ویژه مقابله پروژه های استکباری آمریکا و رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المنار، در سالروز رحلت امام خمینی (ره)،  هیئت علمای بیروت در بیانیه ای اعلام کرد: پیروزی انقلاب یک نقطه عطف تاریخی در سطح منطقه و جهان و الهام بخشی برای بسیاری از جنبش ها و حرکت های آزادیخواه در جهان بود.

 

هیئت علمای بیروت اعلام کرد: این انقلاب حامی و پشتیبان مظلومان بوده و هست. جنگ علیه ایران و محاصره آن و تلاش برای تحریف اصول آن بیش از چهار دهه تنها دلیل آشکاری برای اعتبار آن و تداوم آن در دفاع از مسایل عادلانه ملت های منطقه است.

 

این هیئت بر پایبندی خود در حمایت از رویکرد امام خمینی(ره) برای مقاومت دربرابر ظلم و ستم به ویژه مقابله با چالش ها و پروژه های استکباری که آمریکا و رژیم صهیونیستی آن را رهبری می کند، تاکید کرد.

 

در این بیانیه آمده است: جمهوری اسلامی ایران الگوی یک تمدن صادقانه در احترام به ارزش های انسانی، حقوق و آزادی و استقلال آن است و واقعیت ها این را تایید می کند.

 

این هیئت معتقد است که یکی از برکات این حمایت و پشتیانی، دستاوردهای بزرگی است که جنبش های مقاوعت شجاعانه در لبنان، فلسطین، سوریه، عراق و یمن محقق کردند و همه تلاش های سلطه جویانه و محقرانه و رویاهای عادی سازی با دشمن به خصوص پس از پیروزی غزه و شکستن هیمنه اشغالگران از بین رفت. به طوری که تلاش های حامیان عادی سازی هدر رفت و ناامید شدند تا بار دیگر تاکید بر حقوق ما باشد که هرچقدر فداکاری ها انجام شد، از این حقوق عقب نشینی نکردند.

 

هیئت علمای بیروت در این سالروز عزیز و دردناک به رهبری، ملت و نهادهای جمهوری اسلامی ایران که در حمایت ما در برابر اشغالگر اسرائیلی و حملات و تهدیدهای مستمر آن بخل نورزیدند، درود فرستاد.

 

کد خبر 1063036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha