برگزاری مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه امروز

مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه امروز قبل از خطبه های نماز جمعه با سخنرانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور در مصلی امام خمینی (ره) یاسوج برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سیدجواد خاضع» امروز ضمن سالگرد گرامی داشت ارتحال حضرت امام(ره) و قیام خونین 15 خرداد در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: امام راحل عظیم الشان همه عمر بابرکت خود را صرف دین مبین اسلام و مکتب اهل بیت (علیهم السلام) کرد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای قیام خونین 15 خرداد و حضرت امام (ره)، گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با توکل به خدا، اعتقاد به وعده ها و نصرت الهی و نترسیدن از استکبار و استبداد و به پشتیبانی اسلام این انقلاب را با همراهی مردم پایه گذاری کرد.

 

وی با اشاره به وضعیت ایران قبل از انقلاب و اینکه کشور در دوران سیاه پهلوی ضعیف و ناتوان بود، یادآور شد: امام خمینی (ره) با پیروزی انقلاب اسلامی دست به تشکیل حکومتی اسلامی و مردمی زد و مردم سالاری دینی را به دنیا نشان داد.

 

حجت الاسلام خاضع با اشاره به قیام خونین 15 خرداد سال 1342، گفت: رژیم شاهنشاهی با کشتار خونین در سال 1342 نخستین جرقه های سرنگونی خود را رقم زد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامی داشت سالروز آغاز زعامت مقام معظم رهبری، یادآور شد: باید بحث هنر مدیریتی مقام معظم رهبری که با رهبری حکیمانه خود انقلاب اسلامی را در برابر طوفان های سهمگین دشمنان رهبری کردند، به درستی تبیین کرد تا بتوانیم دین خود را به امام (ره) و مقام معظم رهبری ادا کنیم.

 

وی یادآور شد: مراسم بزرگداشت 14 خرداد، سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) ساعت 11 و 30 دقیقه امروز ( 14 خرداد ماه) قبل از خطبه های نماز جمعه یاسوج با سخنرانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور در مصلی امام خمینی (ره) مرکز استان برگزار می شود.

کد خبر 1063092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha