رای ملت باعث قدرت بخشیدن به نظام اسلامی است

آیت الله حسینی شرکت در انتخابات را یکی از مراتب حفاظت از انقلاب اسلامی دانست و گفت: ملت آگاه و بصیر ایران به خوبی می‌دانند که رأی دادن به منزله قدرت بخشیدن به نظام و عدم مشارکت باعث سست شدن پایه‌ های انقلاب می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت‌الله «سید نصیر حسینی» امروز در آئین بهره‌برداری از فاز دوم مسجد جامع دهدشت، گفت: طی 42 سال هر گونه توطئه و دشمنی استکبار با کشور ما به شکست انجامیده است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به در پیش بودن انتخابات سرنوشت‌ساز 28 خرداد اشاره و اظهار کرد: همه تلاش دشمن بر این است که مردم را از آمدن پای صندوق رأی بازدارند، اما باز هم این نقشه‌های شوم نقش بر آب خواهد شد.

 

وی شرکت در انتخابات را یکی از مراتب حفاظت از انقلاب اسلامی دانست و یادآور شد: ملت آگاه و بصیر ایران به خوبی می‌دانند که رأی دادن به منزله قدرت بخشیدن به نظام و عدم مشارکت باعث سست شدن پایه‌های انقلاب می‌شود.

 

آیت‌الله حسینی با بیان اینکه فرمان ولی فقیه بر مشارکت حداکثری است، گفت: انتخابات از مواهب پشتیبانی انقلاب است حواسمان به بهانه‌های شیطان برای کمرنگ شدن حضور باشد.

 

کد خبر 1063106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha