امام خمینی(ره)  احیا کننده دین مبین اسلام بود

سروری، گفت: در آن روزگاری که جهان دو قطبی شرق و غرب، با تمام خباثت و نامردی، مصیبتی که بر دنیا بخصوص کشور ایران مقتدر آورده بودند ، امام احیا کننده دین مبین اسلام شد.

عباس سروری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: بارقه های انقلاب اسلامی در خرداد سال۴۲ ، با آن شرایط خفقان اور بوجود و تداوم آن منجر به پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ شد.

 

رئیس شورای  هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه افزود:در این شرایطی که در آن زمان حضرت امام بعنوان رهبر نهضت مقاومت و تنها ابر مردی که در دنیای غارتگر شرق و غرب یک تنه با همت بالای پیامبر گونه اش ایستاد و درس عبرتی به جهان داد و تمام معادلات سیاسی و هر آنچه که بود بر زد .

 

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با پیدایش خود یک  تغییر و تحول بنیادی در جهان به وجود آورد تصریح کرد: نهضت مقاومت در مقابل تمام دنیای کفر ، استکبار جهانی و صهیونیست بین الملل  ایستاد  و این عظمت انقلاب اسلامی با رهبری، استقبال و بدرقه برای همیشه در تاریخ و ذهن ماند و در آن شرایطی که امام به رحمت خدا رفتند در شرایطی که تمام دنیا، کارشناسان تحلیلگران سیاسی دنیا ، همه پس از رحلت امام حتی قبل از آن، تحلیل هایی کرده بودند که  حکومت ایران از هم پاشیده می شود حتی منافقین در  توطئه های نظامی چیده بودند اما با یک تدبیر با ارزش  خبرگان رهبری شرایطی به وجودآمد  تا جانشین بر حقی انتخاب شود که از آن پس سکان انقلاب اسلامی به دست ایشان بود.
 

سروری با بیان اینکه مجلس خبرگان رهبری پیام های روشنی برای جهانیان ارسال کردند و ثمرات مفید و قابل تاملی به ارمغان آورد ، گفت: اقدام مجلس خبرگان در انتخاب سریع و صحیح رهبری نظام در ۱۴ خرداد سال ۶۸ که ایران در ماتم رحلت امام عارفان بود به عرصه قدرت نمایی میراث جاویدان ایشان در براربر دشمنان تبدیل ساخت،مجلس خبرگان باعث شد تا مراسم تشییع میلیونی بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران کارکرد دیگری نیز پیدا کرده و بزرگترین هیئت عمومی و تاریخی یک امت با جانشین امامشان در جریان ان رقم بخورد،  مجلس خبرگان اوج درایت و هوشیاری تصمیم گیرندگان نظام در دشوارترین صحنه ها از تاریخ انقلاب  را به نمایش گذاشت  و با انتخاب قاطع حضرت ایت الله خامنه ای به رهبری نظام ، پیام وحدت نیرو ها و جریان های سیاسی درون نظام را به‌ گوش جهانیان رساند .

 

رئیس شورای هماهنگی تیلیغات اسلامی کرمانشاه اظهار کرد: سالگرد رحلت امام، مجلس ختم و مجلسی نیست که بخواهیم به شکل سطحی بیایند و تسلیت بگویند و بروند. مجلس ۱۴ خرداد بزرگداشت حضرت امام، الارقم شرایط کنونی هرسال خیل عظیمی از مشتاقان به سمت حرم مطهر در حرکت بودند و فرمایشات رهبرمعظم انقلاب اسلامی را می شنیدند  اما امسال بخاطر ویروس کرونا،این شرایط تغییر پیداکرد و به مجالس گزینشی بخاطر حفظ جان و سلامتی مردم تبدیل شد.

 

وی گفت: اما هم اکنون در سراسر استان با رعایت پروتکل های بهداشتی درحال برگزاری است و همه از آن بهره می برند همه باید پیرو  خط امام ، انقلاب و در خط رهبری باشکوه تر از گذشته در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم و امیدواریم در بحث انتخابات که یکی از مهم ترین شرایط پیشرو و یادگار ارزشمند حضرت امام است همه مشوق و مبلغ در حضور حداکثری مردم باشیم.

کد خبر 1063119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha