امام خمینی حقیقت همیشه زنده و جاودان در قلوب مسلمانان و مستضعفان جهان است

نماینده ولی فقیه در زنجان و استاندار زنجان در بیانیه ای مشترک به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) عنوان کردند: امام خمینی حقیقت همیشه زنده و جاودان در قلوب مسلمانان و مستضعفان جهان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، آیت الله علی خاتمی و فتح الله حقیقی روز جمعه در پیام مشترکی، به مناسبت سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و سالگرد قیام خونین ۱۵ خرداد افزودند: انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل نقطه عطفی در تاریخ پر فراز و نشیب این مرز و بوم و امید روشنی در دل مستضعفین جهان شد.

 

چهاردهم خرداد سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران و آزادمرد مبارزی را که قدرت پوشالی قدرت های بزرگ جهان را بر همگان آشکار نمود و در برابر هیچ قدرتی جز خدا سر تسلیم فرود نیاورد.

 

یوم‌الله قیام ۱۵ خرداد نیز که سرآغاز تحقق اراده مردم ایران اسلامی در راه مبارزه با استکبار طاغوت و نقطه عطف مبارزات مردم در برکندن ریشه ظلم و بیداد در این کشور است.

 

در سالی که از سوی مقام معظم رهبری، سال "تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها" نامگذاری شده، تمام عزم و توان خود را برای افزایش تولید و رفع موانع توسعه استان و کشور در راستای تحقق آرمان های امام و انقلاب و ادامه راه امام راحل و شهدای گرانقدر این کشور به کار خواهیم بست و از نهال انقلاب اسلامی ایران که به برکت خون شهدا اکنون به درخت تنومندی مبدل شده، نگهداری خواهیم کرد.

 

امسال هرچند که به واسطه شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری مراسم باشکوه ارتحال و تجدید میثاق با آن پیر فرزانه مهیا نمی شود ولی مردم ولایتمدار و قدرشناس ایران اسلامی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و استقامت در راه حفظ کشور در مقابله با انواع تهدیدها و تحریم های ظالمانه دشمنان اسلام و ایران و حضور پرشور در انتخابات ۲۸ خردادماه، در عمل وفاداری و پایمردی خود به آرمانهای انقلاب و راه امام و شهدا را به رخ جهانیان خواهند کشید.

 

در سالروز عروج ملکوتی امام راحل به روح پرفتوح ایشان و شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد درود می فرستیم و امیدواریم نظام اسلامی که حاصل مجاهدتهای بسیاری است و خون‌های پاک حاج قاسم سلیمانی ها برای اقتدار و عزت آن تقدیم شد، با رهنمودهاو هدایتهای جانشین برحق امام خمینی (قدس سره)، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) به دستان مبارک صاحب اصلی آن حضرت بقیه الله الاعظم سپرده شود.

 

کد خبر 1063143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha