تبیین اصول مکتب امام راحل  به جهانیان مهمترین وظیفه ای که برعهده داریم

عنایتی گنجی گفت: تبیین اصول مکتب امام راحل به جهانیان مهمترین وظیفه ای است که برعهده داریم و جهانیان باید با این مکتب آشنا شده و برای نجات مظلومان تلاش کنند.

«حسن عنایتی گنجی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران با تسلیت به مناسبت رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و قیام خونین 15 خرداد اظهار کرد: امام راحل برای دفاع از حقوق طبقه ضعیف و گرفتار استبداد به پا خاسته بود، با نتایج ثمربخش قیام خویش، مهمترین درس بشردوستی و نوعدوستی را به جهانیان داد.

 

 فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر افزود:  امام خمینی کبیر (ره) بت شکن قرن و ابراهیم زمان بود و هیمنه شاهنشاهی را شکست و آزادگی و استقلال را برای ما به ارمغان آورد و اینک برماست که با تمام توان در راه حفظ و اعتلای ارزش های انقلاب اسلامی گام برداریم و اصول مکتب امام راحل  را به جهانیان ساطع نماییم.

 

وی خاطر نشان کرد: یوم الله 15 خرداد 42 نیز یادآور روزی است که یکی از حرکت های ماندگار مردمی در دفاع از اسلام در ایران شکل گرفت؛ روزی که به عنوان مبدأ نهضت امام راحل و تجلی پیوند ناگسستنی توده های عظیم این دیار با ارزش های دینی و انقلابی، تا همیشه تاریخ خواهد درخشید.

 

عنایتی گنجی گفت: تبیین اصول مکتب امام راحل  به جهانیان مهمترین وظیفه ای است که برعهده داریم و جهانیان باید با این مکتب آشنا شده و برای نجات مظلومان تلاش کنند.

 

وی یادآور شد: با تسلیت دوباره چهاردهم خرداد؛ سالروز عروج ملکوتی امام راحل و گرامیداشت پانزدهم خرداد؛ هم قسم هستيم تا تحت منویات رهبر معظم انقلاب، راه امام و ولایت را ادامه دهيم.

کد خبر 1063154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha