دشمنان قصد دارند مانع حضور و مشارکت مردم در انتخابات شوند

حجت‌الاسلام بیرم‌وند گفت: دشمنان با اقدامات مختلفی قصد ضربه زدن به کشور ما را داشته‌اند و اکنون هم با استفاده از شبکه‌های بیگانه و جولان در فضای مجازی قصد دارند مانع حضور و مشارکت مردم در انتخابات شوند.

«حجت‌الاسلام علی بیرم‌وند» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، در رابطه با اهمیت انتخابات اظهار کرد: از زمانی که انقلاب اسلامی به وجود آمده، دشمنان این انقلاب، اسلام و نظام، به دنبال این بوده‌اند که به هر شکلی حربه و ضربه‌ای را به پیکره این نظام وارد کنند.

 

فرمانده بسیج طلاب و روحانیون حوزه علمیه امام صادق (ع) اندیمشک افزود: دشمنان با اقداماتی همچون جنگ تحمیلی، حرکات تروریستی و تحریم قصد ضربه زدن به کشور ما را داشته‌اند و اکنون هم با استفاده از شبکه‌های بیگانه و جولان در فضای مجازی قصد دارند مانع حضور و مشارکت مردم در انتخابات شوند.

 

وی اذعان کرد: مردم کشور ما همیشه در صحنه‌های مختلف از جمله جبهه‌های جنگ تحمیلی حضور داشته‌اند و اولین کسانی بوده‌اند که این حربه‌ها و فتنه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند.

 

حجت‌الاسلام بیرم‌وند با دعوت از آحاد و اقشار مردم کشور جهت مشارکت در انتخابات ۲۸ خرداد تصریح کرد: ملت ایران باید با حضور در انتخابات، مشت آهنینی بر دهان استکبار جهانی، آمریکا و هم‌پیمانان آن وارد کند.

 

وی با بیان اینکه تا زمانی که مردم پای نظام و انقلاب اسلامی هستند، هیچ فرد و کشور غربی نمی‌تواند به این نظام خدشه وارد کند یاد آور شد: مردم باید انتخابی اصلح داشته باشد و در راستای بیانات مقام معظم رهبری، فردی کارآمد، حزب‌الهی، مومن و متعد را انتخاب کنند.

 

کد خبر 1063178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha