۶۰واحد مسکونی مددجویی به همت بسیج سازندگی سپاه کربلا در گلوگاه احداث می شود

سردار مسلمی از خانه دارشدن هزار مددجوی مازندران به همت گروه های جهادی سپاه کربلا تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: ۶۰واحد مسکونی مددجویی به همت بسیج سازندگی سپاه کربلا در گلوگاه احداث می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» امروز(۱۴خرداد) در بازدید از اردوهای جهادی شهرستان گلوگاه  ضمن گرامیداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و شهدای قیام خونین ۱۵خرداد سال ۱۳۴۲در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: سال گذشته بسیج سازندگی سپاه کربلا استان مازندران 496 مسکن مددجویی تکمیل و تحویل مددجویان کرده است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران به سفر اخیر سردار«غلامرضا سلیمانی» رئیس بسیج مستضعفین کشور به مازندران اشاره کرد و افزود:در سفر  سردار سلیمانی به استان مازندارن طی تفاهم نامه ای، ساخت هزار واحد مسکن مددجویی به عهده بسیج سازندگی استان واگذار شد و امروز شاهد احداث  یکی از این مسکن ها در شهرستان گلوگاه هستیم .

 

وی خاطر نشان کرد: از مجموعه این هزار واحد مسکن مددجویی، 60 واحد به شهرستان گلوگاه اختصاص پیدا کرد که انشالله با تلاش فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان هر چه زودتر تا پایان سال  مراحل ساخت و تکمیل این مسکن های مددجویی صورت می پذیرد و به صاحبانشان تحویل داده خواهد شد.

سردار مسلمی یادآور شد: تلاش همه ی ما در سپاه و جوانان بسیجی که بصورت داوطلبانه در این اردوها حضور پیدا می کنند این است که بتوانند بخش کوچکی از مشکلات نیازمندان جامعه را حل  کنند.

کد خبر 1063192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha