نامزدها وعده های توخالی به مردم ندهند

حجت الاسلام باقری ارومی گفت: نامزدها وعده توخالی به مردم ندهند و برای چند سال تصدی کرسی ریاست جمهوری آینده مردم را خراب نکنند، هنوز آثار درد وعده های توخالی برخی ها از بین نرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اسالم، حجت الاسلام «محمد جواد باقری ارومی» در خطبه های این هفته آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این بخش ضمن تسلیت سالروز شهادت امام صادق(ع) و  ۱۴ خرداد سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به بیان جایگاه امامت در دین اسلام و نقش رهبری فردی صالح در هدایت جامعه اسلامی پرداخت و گفت: مسئله ولایت و امامت متعلق به ذات پروردگار است و پذیرفتن ولایت، خروج از طاغوت و ورود به عرصه ایمان و توحید است.

 

امام جمعه اسالم در بیان شخصیت الهی و سیاسی حضرت امام خمینی(ره) عنوان کرد: شخصیت امام راحل شخصیتی متفاوت از همه رهبران دینی و سیاسی جهان بوده و هست، چرا که انگیزه امام(ره) از قیام و تشکیل حکومت، فقط اقامه دین و حاکم شدن مستضعفان بر مستکبران عالم بود و هیچگاه به دنبال اهداف و منافع شخصی نبود و به همین دلیل بود که با تمام سادگی خداوند دشمنان را مرعوب شخصیت و ابهت او کرده بود.

 

وی با بیان اینکه بر اساس فرمایش خداوند عالم در قرآن کریم امامت و رهبری امت چیزی نیست که به ظالمان و ستمکاران برسد، گفت: رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای الحق، جانشین شایسته و سزاواری برای ادامه دادن راه و مسیر الهی امام خمینی هستند که با تأییدات و نصرت الهی به خوبی کشتی انقلاب را هدایت می کنند تا به دست حجت الهی، حضرت بقیه الله الاعظم برسد.

 

حجت الاسلام باقری ارومی با گرامیداشت سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد و یاد و خاطره شهدای نهضت اسلامی، اظهارکرد: ۱۵خرداد طلیعه و سرآغاز حرکت اسلامی در دوران جدید بود و همانطور که امام راحل(ره) بارها توصیه کردند باید آن را شناخت تا همگان بدانند مقصود از این قیام حکومت اسلام بود، نه حکومت مسلمین، چرا که اگر مسلمانان حاکم شوند اما بر اساس میل و سلیقه خودشان حکومت کنند اسلام واقعی حاکم نشده است.

 

خطیب نماز جمعه اسالم با توجه به نزدیک شدن انتخابات به بیان اهمیت انتخابات و ضرورت حضور حداکثری مردم پرداخت و خاطرنشان کرد: همانطور که در سال های قبل رهبر معظم انقلاب فرمودند: انتخابات متعلق به همه است و حتی کسانی که نسبت به حاکمیت انتقادی هم دارند ولی برای تقویت کشور و نظام باید پای صندوق رای بیایند.

 

وی با اشاره به شروع فعالیت های تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری گفت: نامزدهای محترم حواسشان باشد که وعده توخالی به مردم ندهند و برای چند سال تصدی کرسی ریاست جمهوری آینده مردم را خراب نکنند، هنوز آثار درد وعده های توخالی برخی ها از بین نرفته است.

 

حجت الاسلام باقری ارومی گفت: این روزها دوباره عده ای دلسوز مردم به خصوص زنان و دختران شده اند و می خواهند از حقوق آنها دفاع کنند، زنان و دختران آگاه و هوشیار کشورم بیدار باشید کسانی که امروز نگران شما هستند که مبادا به خاطر یک sms به شما استرس وارد شود، آیا نگران لحظه ای که sms بانک به خاطر تاخیر پرداخت قسط به هموطنان استرس وارد می کنند نیز هستند؟ آیا نگران استرس شما برای تامین هزینه تحصیل و دانشگاه هستند؟ آیا نگران استرس شما برای اشتغال و آینده هستند؟ آیا نگران استرس یک دختر برای تهیه جهیزیه و تشکیل زندگی مشترک هستند؟ 

 

وی خاطرنشان ساخت: دیگر دوران این وعده های رنگارنگ و پزهای پوپولیستی تمام شده و مردم و به خصوص زنان و دختران فریب ریاکاری آنها را نخواهند خورد.

کد خبر 1063218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha