رفع مشکلات اقتصادی در سایه حاکمیت قوانین و مدیریت اسلامی امکان پذیر است

حجت الاسلام شمس الدین گفت: رفع مشکلات اقتصادی کشور علاوه بر برنامه ریزی و مدیریت به حاکمیت قوانین، مدیریت اسلامی، کفر ستیزی و مبارزه با طاغوت نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، حجت الاسلام «سید عبدالجواد شمس الدین» امروز (جمعه، 14 خرداد) در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه که در مصلی بندرانزلی برگزار شد با تاکید بر کفرستیزی و مبارزه با طاغوت در خصوص انتخابات پیش رو گفت: مردم به جای ظواهر و ادعاهای افراد به سوابقشان توجه کنند، نمی‌شود کسی از اسلام خبر نداشته باشد و بیاید مدیریت جامعه اسلامی را در دست بگیرد تا دشمن به خواسته های خود برسد.

 

امام جمعه بندرانزلی لا تاکید بر اینکه در انتخابات پیش رو حواس مردم باید خیلی جمع باشد افزود:ما در یک مقطع بسیار حساس و سرنوشت ساز هستیم و انتخاب مردم می‌تواند اسلام و امت اسلام و انقلاب را عزت بدهد، پیش ببرد و پیروز کند و در نقطه مقابل خدایی نکرده می تواند مایه سرشکستگی اسلام و سلطه بیگانگان بر امت اسلام و جهان شود‌.

 

وی متذکر شد:  امام(ره) خون دل خورد، زحمت و رنج کشید تا چنین حکومتی که در طول اسلام سابقه نداشته، حاکم شود و این دستاورد کمی نیست لذا نباید با کوتاهی و سستی ما از بین برود.

 

وی با اشاره به توصیه‌های امروز مقام معظم رهبری در رابطه با فضای مجازی نیز گفت: همه کشورهای غربی فضای مجازی‌شان را کنترل می‌کنند و سطح بندی کرده‌اند و اینطور نیست که یک خردسال با یک آدم تحصیل کرده و دانشگاهی و حوزوی بهره‌برداری شان از فضای مجازی یکسان باشد.

 

حجت الاسلام شمس الدین با اشاره به سه مناسبت مهم پیش رو یعنی ۱۴ خرداد سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و انتخاب مقام معظم رهبری به رهبری امت اسلام، سالروز قیام ۱۵ خرداد و شهادت امام جعفر صادق(ع)، عنوان کردند: این سه مناسبت مشترکاتی دارند که یکی از مهم ترین مشترکات آنها، ویژگی و اصل کفر ستیزی و طاغوت ستیزی است.

 

وی با بیان اینکه تمام سیره و زندگی امام صادق(ع) مبارزه با طاغوت بود، افزود: سراسر زندگی امام خمینی(ره) هم از آن زمانی که نهضت را شروع کردند، از ۱۵ خرداد ۴۲ و ۴۳ تا سالهای تبعید و پس از آن، همه مبارزه با طاغوت زمان بود و سلطه ظالمین بود که امام(ره) را به حرکت در آورد بود و فریاد کرد.

 

وی ادامه داد: مردم، اصل اساسی در جامعه دینی برای حفظ و گسترش و ایجاد نظام اسلامی که درآن قانون اسلام حاکم شود هستند اصل مهم و اساسی دیگر مبارزه با کفر و طاغوت است.

 

امام جمعه انزلی با اشاره به وصیت امام(ره) گفت: ایشان فرمود من در میان شما باشم یا نباشم به همه شما وصیت و سفارش می کنم نگذارید انقلاب به دست ناعقلان و نامحرمان بیفتد. می‌فرماید می‌خواهید رای بدهید هشیار و بیدار باشید!

 

وی خاطرنشان ساخت: مردم ما تاکنون دوازده دولت انتخاب کرده‌اند، بس است باید بعد از دوازده دولت تجربه کسب کرده باشیم و نباید همینطوری رای بدهیم و فریب وعده‌های کاذب و تبلیغات اغواگرانه را بخوریم.

 

کد خبر 1063225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha