توزیع بسته های معیشتی  در سالروز رحلت امام به همت کانون اومال نکا

کارگر اومالی گفت: توزیع بسته های معیشتی در بین نیازمندان به همت کانون اومال نکا در سالروز رحلت امام راحل و ۱۵ خرداد و همچنین شهادت امام جعفر صادق(ع) اجرایی می شود.

«آمنه کارگر اومالی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: مساجد پایگاه فرهنگی است و باید محور فعالیت های اجتماعی باشد که در سال جاری در این راستا با تمام قوت وارد عمل شده ایم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر(ع) روستای اومال نکا افزود: در سالروز رحلت امام راحل و 15 خرداد و همچنین شهادت امام جعفر صادق(ع) هم عمده فعالیت های ما بر محور فعالیت های اجتماعی بوده است و در دست انجام است.

 

وی خاطر نشان کرد: دیدار با خانواده شهدا و امام شناسی در فضای مجازی و آشنایی با سیره و روش امام راحل و توزیع بسته های معیشتی در بین نیازمندان از برنامه های مهمی است که در این ایام برگزار می شود.

 

کارگر اومالی گفت: توزیع بسته های معیشتی در بین نیازمندان به همت کانون اومال نکا در سالروز رحلت امام راحل و 15 خرداد و همچنین شهادت امام جعفر صادق(ع) اجرایی می شود و در همین راستا 4 بسته معیشتی به ارزش هر بسته 250 هزار تومان در بین افراد کم برخوردار توزیع می شود.

 

مدیرمسئول کانون حضرت علی اکبر(ع) روستای اومال نکا یادآور شد: فعالیت‌ها و برنامه‌های متعددی در این سال ها از مسیر مسجد محقق می شود و با توجه به اینکه مساجد مهمترین نقش را در جریان تحقق انقلاب اسلامی و فضای پس از انقلاب داشتند؛ اکنون هم باید در این راستا گام برداشته و در انتخابات جریان ساز باشیم.

کد خبر 1063254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha