کانون های مساجد نسبت به تبیین وصیت‌نامه امام خمینی (ره)  نگاه ویژه ای داشته باشند

حجت‌الاسلام همت‌پور گفت: وصیت نامه سیاسی الهی امام خمینی (ره) مهمترین منبع برای شناخت اندیشه امام راحل است و ضرورت دارد فعالان مسجدی در کانون های فرهنگی هنری با نگاه ویژه ای به این مهم توجه داشته باشند.

«حجت الاسلام مرتضی همت پور» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: هر آنچه که امروز در ابعاد مختلف مورد تحول قرار می گیرد برگرفته از تفکرات امام خمینی (ره) است و تفکرات ایشان برگرفته از سیره اهل بیت معصومین (ع) است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خوزستان افزود: اگر امروز می بینیم که تفکرات انقلاب اسلامی در عراق، یمن، سوریه و ... در حال توسعه است و اگر می بینیم که افرادی همانند حاج قاسم سلیمانی در جهان پدید می آیند تاثیرات تفکرات امام خمینی (ره) است.

 

وی با بیان اینکه امام راحل به عنوان مرجع دینی انقلاب اسلامی را از مسجد آغاز کردند ادامه داد: علما و اساتید بیانیه های ایشان را در مسجد و میان فعالان مسجدی توزیع می کردند و همین شد که انقلاب اسلامی روش درست خود را پیش گرفت و توانست تحولات بزرگی را رقم بزند.

 

حجت‌الاسلام همت‌پور اذعان کرد: جوانان و نوجوانان ما که در دهه 70، 80 و 90 به دنیا آمده اند نیازمند این هستند که سیره امام خمینی (ره) را بشناسند و بدانند که مهمترین دلیل پیروزی انقلاب اسلامی چیست.

 

وی با اشاره به اینکه باید بدانیم که هر مطلبی را که مقام معظم رهبری عنوان می دارند برگرفته از تفکرات امام خمینی (ره) است تصریح کرد: امروز سخنان و بیانات امام (ره) بیش از پیش در معرض تحریف بوده و وظیفه جوانان و فعالان انقلابی این است که در برابر تحریفات بیانات امام راحل ایستادگی کنند.

 

حجت الاسلام همت پور با بیان اینکه تبیین و تشریح صحیفه نور بهترین راهکار برای مقابله با تحریف شخصیت امام خمینی (ره) است یاد آور شد: وصیت نامه سیاسی الهی امام خمینی (ره) مهمترین منبع برای شناخت اندیشه امام راحل است و ضرورت دارد فعالان مسجدی در کانون های فرهنگی با نگاه ویژه ای به این مهم توجه داشته باشند.

 

کد خبر 1063256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha