انعقاد ۱۱ تفاهم‌نامه با اداره میراث‌فرهنگی ماهشهر در اولین نمایشگاه حمایت از شرکت‌های پتروشیمی

عبادی با اشاره به حضور فعال اداره میراث فرهنگی در نخستین نمایشگاه توانمندسازی و حمایت از شرکت‌های پتروشیمی منطقه ماهشهر گفت: در این نمایشگاه سه‌روزه ۱۱ کارگاه پتروشیمی در زمینه خرید تولیدات صنایع‌دستی، با این اداره تفاهم‌نامه امضا کردند.

«سارا عبادی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: نمایشگاه توانمندسازی و حمایت از شرکت‌های پتروشیمی شهرستان بندرماهشهر اوایل هفته گذشته گشایش یافت و در این نمایشگاه نهادهای حاکمیتی و سازمان‌ها و ادارات مرتبط با موضوع اشتغال و اشتغال‌زایی نظیر سازمان صمت، شرکت شهرک‌های صنعتی، کمیته امداد و اداره میراث‌فرهنگی حضور داشتند.

 

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ماهشهر افزود: این اداره با برپا کردن 20 غرفه در بخش گردشگری و صنایع‌دستی و ارائه بیش از 70 رشته صنایع‌دستی از تولیدات صنعتگران شهرستان، حضوری فعال در این نمایشگاه داشت.

 

وی اضافه کرد: در زمان برگزاری این رویداد ۱۱ تفاهم‌نامه در خصوص همکاری در تأمین نیازهای عمومی و تخصصی پتروشیمی‌ها، با اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ماهشهر منعقد شد که این تفاهم‌نامه‌ها با کارگاه‌های پتروشیمی و در خصوص خرید تولیدات صنایع‌دستی بود.

 

عبادی خاطر نشان کرد: اولین نمایشگاه توانمندسازی و حمایت از شرکت‌های منطقه ماهشهر در تأمین نیازهای عمومی و تخصصی شرکت‌های پتروشیمی ماهشهر، 13 خردادماه به کار خود پایان داد.

 

کد خبر 1063270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha