ستادهای ساماندهی مبلغان انتخاباتی تشکیل می شود

رئیس مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان سیستان و بلوچستان گفت: با دو هدف ترغیب و تشویق مردم برای شرکت در انتخابات و اصل مشارکت و تبیین ویژگی افراد صالح، ستادهای ساماندهی مبلغان انتخاباتی تشکیل می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «حجت الاسلام رمضانی» در ادامه سلسله نشست های کارگروه شورای هماهنگی نهادهای حوزوی جلسه تشکیل ستادهای ساماندهی مبلغان انتخاباتی بیان داشت: این جلسه با هدف استفاده از تجارب نهادهای حوزوی در کاهش آسیب ها و ارائه راهکارهایی برای برون رفت از مشکلات برگزار شد.

 

رئیس مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان سیستان و بلوچستان گفت: با دو هدف ترغیب و تشویق مردم برای شرکت در انتخابات و اصل مشارکت و تبیین ویژگی افراد صالح،  ستادهای ساماندهی مبلغان انتخاباتی تشکیل می شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین رمضانی در ادامه مباحث خود افزود: بسیاری از این حکومت ها اگر با چنین تحریم هایی مواجه بودند ساقط می شدند اما نظام جمهوری اسلامی به برکت و عنایت خداوند متعال، رهبری امامین انقلاب، خون پاک شهیدان و حضور مردم و از همه مهمتر انفاس قدسی اهل بیت علیهم السلام راه خود را ادامه می دهد.

 

استاد حوزه علمیه تصریح نمود: امروزه دشمنان با توطئه عدم مشارکت سعی در پایین آوردن سطح مشارکت مردمی دارند لذا با اعتمادی که مردم به جامعه روحانیت دارند باید برای مردم برکات نظام جمهوری اسلامی را تبیین کنیم  و آنها را اغنا نمائیم که در انتخابات شرکت کنند.

کد خبر 1063305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha