مراسم ارتحال امام در کانون شهدا روستای گرجی محله بهشهر برگزار شد

الیاسی گفت: مراسم ارتحال امام در کانون شهدا روستای گرجی محله بهشهر با همکاری بسج تکیه امام خمینی(ره) این روستا برگزار شد.

«محمدمهدی الیاسی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: مساجد به عنوان پایگاه اصلی فرهنگی اجتماعی محلات است و تلاش شده است تا مراسم سالگرد ارتحال جانگداز حضرت امام خمینی(ره) و بزرگداشت قیام خونین 15 خرداد با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار ‌شود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهدا روستای گرجی محله بهشهر افزود: اعتلای دین و مکتب ما در گرو اندیشه ها و افکار امام راحل است و امام با ژرف نگری اندیشه های انقلابی گری را در جان و دلمان کاشت و اکنون شاهد رشد و نمو ان هستیم.

 

وی خاطر نشان کرد: در این ایام باید از ظرفیت کانون‌های فرهنگی مساجد و فضای مجازی برای روشنگری و تبیین شخصیت والای حضرت امام خمینی(ره) حداکثر استفاده شود و اولویت برنامه های ما هم اجرای برنامه ها در فضای مجازی برای جوانان و نوجوانان است.

 

الیاسی گفت: با توجه به محدودیت‌های موجود به دلیل شیوع بیماری کرونا، بیشتر برنامه‌های سوگواری ارتحال بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران امام (ره) و 15 خرداد همچون کرسی های روشنگری، تلاوت قرآن و ختم قرآن، کتابخوانی و.. در فضای مجازی اجرا خواهد شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهدا روستای گرجی محله بهشهر یادآور شد: مراسم بزرگداشت ارتحال امام راحل و 15 خرداد در کانون با همکاری بسیج مسجد و تکیه امام خمینی(ره) با سخنرانی حجت الاسلام میراحمدی امام جمعه گلوگاه برگزار شد.

کد خبر 1063316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha