نوجوان مسجدی، شهردار افتخاری شهر گرمه شد

مدیر کانون فرهنگی و هنری امام رضا (علیه السلام) شهر گرمه خبر داد: طرح انتخاب «شهردار افتخاری گرمه» با همفکری اهالی مسجد، از میان دانش آموزان نخبه مسجدی این شهر اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «رسول متین» مدیر کانون فرهنگی و هنری امام رضا (علیه السلام) گرمه گفت: طرح انتخاب شهردار افتخاری با همکاری انجمن اسلامی دانش آموزی به شهرداری ارائه شده که  طی تفاهم نامه ای  انجام می‌گیرد.


 
وی اضافه کرد: بر اساس این طرح از بین دانش آموزان و نوجوانان  فعال و نخبه فرهنگی و علمی که مدت یکسال شهردار مدرسه خود بودند، به عنوان شهردار افتخاری انتخاب و یک روز کاری به عنوان شهردار در دفتر وی حاضر می شوند و  در روند اجرای فعالیت ها قرارگرفته و پاسخگوی مطالبات می شوند.


 
متین همچنین اعلام کرد:  توجه شهرداری گرمه به توانمند سازی جوانان نوجوانان در حوزه های مختلف مدیریت شهری و بهره مندی از قابلیت ها و استعدادهای آنان در این زمینه هدف اصلی طرح شهردار افتخاری  می توان نام برد.


 
مدیر کانون فرهنگی هنری امام رضا (علیه السلام) گرمه اعلام کرد: خوشبختانه «مبینا صدقی» عضو فعال کانون مسجد از سوی «عباس یعقوبی» شهردار گرمه به عنوان  اولین شهردار افتخاری شهر گرمه  انتخاب و حکم خود را دریافت کرد.

 

 

کد خبر 1063511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha