سمینار علمی «مدیریت آموزشی امام صادق(ع) در سایه بحران ها» در کربلای معلی

گروه آموزشی العمید در آستان مقدس عباسی از برگزاری سمینار علمی «مدیریت آموزشی امام صادق(ع) در سایه بحران ها» به صورت مجازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، گروه آموزشی العمید متعلق به بخش تربیت و آموزش عالی در آستان مقدس حضرت عباس(ع) سمینار علمی «مدیریت آموزشی امام صادق(ع) در سایه بحران ها» را برگزار می کند.

 

این سمینار علمی با حضور «سید محمد عبدالله الموسوی» و «دکتر احمد صبیح الکعبی» رئیس این بخش در ساعت 20 امروز دوشنبه(17 خرداد 1400 مطابق با هفتم ژوئن 2021 میلادی) با نرم افزار زوم از طریق لینک https://us02web.zoom.us/j/3740873005  پخش می شود.

 

این سمینار در چارچوب مجموعه نشست ها و سمینارهای مجازی است که بر واقعیت آموزشی و تربیتی در این کشور تکیه دارد. محورهای این سمینار درباره مدیریت آموزشی امام صادق(ع) در زمان بروز بحران ها در جامعه است. برخی گفته ها و احادیث با مضمون آموزشی و اخلاقی با محتوای بالا ارایه خواهد شد.

 

در این سمینار فلسفه واقع گرایانه و عینی مرتبط با روش آموزشی ارایه می شود. در پایان این سیمنار به شرکت کنندگان گواهینامه اعطا می شود.

 

این سمینار به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت مجازی با حضور شخصیت ها و اندیشمندان و علاقه مندان به حوزه آموزش و تربیت برگزار می شود.

 

کد خبر 1063534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha