ترویج ارزش های دینی در قالب هنر با همت کانون شهید صانعی همدان

حجت الاسلام حسینی گفت: ترویج ارزش های ناب دینی در مناسبت های مختلف ملی و ذهبی در قالب فرهنگی و هنری از برنامه های کانون فرهنگی هنری شهید صانعی همدان است.

«سید سجاد حسینی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: کانون فرهنگی و هنری شهید صانعی در مناسبت های مختلف ملی برنامه های متنوع در قالب فرهنگی و هنری متناسب با علائق نسل جوان برگزار می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید صانعی همدان افزود: به مدت سه روز از جمعه (14 خرداد) با برپایی غرفه ویژه در میدان امام خمینی با همکاری معاونت فرهنگی ستاد نماز جمعه همدان با برنامه های مختلف مذهبی از جمله کشیدن نقاشی و جایزه دادان، اجرای سرود داشتند.

 

وی ادامه داد: آشنایی نسل جوان با قیام 15 خرداد و آشنایی با مکتب امام صادق(ع) در قالب هنری و اجرای مسابقه از دیگر برنامه های اجرای در این غرفه است.

 

حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: تلاش می کنیم با زبان هنر و اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری متناسب با ذائقه نسل جوان بسیاری از محتواهای تربیتی و آموزه های دینی را در جامعه ترویج و گسترش دهیم.

 

وی با بیان اینکه فعالیت کانون‌های مساجد ترویج مبانی دینی در قالب هنر است، گفت: فضاسازی مساجد و اجرای برنامه‌های نو و جذاب در آن مشوقی برای جذب نسل جوان به سمت مساجد است.

 

 

 

 

کد خبر 1063570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha