اعتماد سازی و ممانعت از تخلف و نقض قوانین، مهم ترین وظیفه بازرسان

رییس هیأت بازرسی انتخابات شهرستان شیروان گفت: مهم ترین و اصلی ترین وظیفه و هدف بازرسان در فرآیند انتخابات، اعتماد سازی و ممانعت از تخلف و نقض قوانین است.

«سید وحید میرزا محمدزاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: برگزاری انتخاباتی شفاف، سالم و با مشارکت حداکثری و اجرای با کیفیت و جدیت هیات بازرسی از اهداف مجریان این دوره از انتخابات است.

 

رییس هیأت بازرسی انتخابات شهرستان شیروان بر لزوم رعایت اصل بی‌طرفی و امانت داری اعضای بازرسی انتخابات این شهرستان تاکید و اضافه کرد: این هیات با هدف کنترل فرآیند برگزاری انتخابات منطبق با قانون به منظور صیانت و حفاظت از آرای مردم فعالیت خود را آغاز کرده است.

 

میرزا محمدزاده با تاکید بر ضرورت تمهید مقدمه های لازم برای مشارکت پرشور مردمی تصریح کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو، گامی مهم در دستیابی به اهداف توسعه است.

 

وی خاطرنشان کرد: مردم چنانچه موارد تخلفی قبل، حین و بعد از انتخابات مشاهده کردند می‌توانند از طریق تلفن ۰۵۸۳۶۲۴۸۵۱۵ و یا شماره نمابر ۳۶۲۲۷۰۷۶ دبیرخانه هیات بازرسی انتخابات شهرستان اطلاع رسانی کنند.

 

وی عنوان کرد: هیات اجرایی این شهرستان ۲۱۶ شعبه اخذ رای ثابت و سیار را برای برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا آماده کرده است.

 

رییس هیأت بازرسی انتخابات شهرستان شیروان بیان کرد: از مجموع کل شعبه های اخذ رای شهرستان، ۷۸ شعبه شهری و ۱۳۸ شعبه روستایی است.

 

همچنین ۱۷۹ شعبه ثابت و ۳۷ شعبه سیار است که برای این دوره از انتخابات بیش از پنج هزار نفر عوامل اجرایی، کار برگزاری انتخابات در حوزهاین شهرستان را بر عهده خواهند داشت.  

 

انتخابات سیزدهمین دوره رییس جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به همراه میاندوره ای پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری ۲۸ خردادماه برگزار می شود.

 

کد خبر 1063588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha