خانواده شهدا پایه‌های معنوی و مستحکم انقلاب هستند

خبرگزاری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دیواندره گفت: خانواده‌های شهدا پایه‌های مستحکم نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌روند و با صبر، ایثار و مقاومت آن‌هاست که ایران اسلامی در اوج قدرت و عزت به الگویی برای تمام آزادی‌خواهان جهان تبدیل شد

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حسین‌علی پورقره‌خان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دیواندره در دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران شهرستان دیواندره صبر و ایثار خانواده‌های شهدا را مثال‌زدنی توصیف و اظهار کرد: براساس آموزه‌های دین مبین اسلام جامعه‌ای که در آن روحیه شهادت و ایثار نهادینه شده همواره در مسیر رشد و تعالی حرکت کرده و از گزند دشمنان دور خواهد بود.

 

وی امنیت موجود ایران اسلامی را مرهون مجاهدت‌های شهدا از جمله سردار جبهه مقاومت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دانست و افزود: خانواده‌های شهدا پایه‌های مستحکم نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌روند و با صبر ایثار و مقاومت آن‌هاست که ایران اسلامی در اوج قدرت و عزت به الگویی برای تمامی آزادی‌خواهان جهان تبدیل شده است.

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دیواندره تصریح کرد: شهدا، تربیت یافتگان مکتب سرخ سیدالشهدا(ع) و رهپویان مسیر ولایت و امامت هستند که بر اساس وعده‌های راستین خداوندی در نزد پروردگار خود ماجور و جاودانه خواهند بود. این مجاهدان راه حق باشیم.

 

پورقره‌خان یادآور شد: شهدا انسان‌های سرافراز و بزرگواری بودند که تکریم خانواده آن‌ها وظیفه هر فردی است که نسبت به خون شهدا ادای دین می‌کند.

کد خبر 1063604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha