مراسم شهادت امام صادق (ع) با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد

زمانی گفت: مراسم گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد و عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) به همت کانون فرهنگی هنری «ضحی» با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهر بروجن برگزار شد.

«آیدا زمانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: مراسم گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد و عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) به همت کانون فرهنگی هنری «ضحی» با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهر بروجن برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ضحی مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهر بروجن ادامه داد: برای تمام افرادی که در این مراسم شرکت کرده بودند ماسک پیش‌بینی و به عزاداران تقدیم شد و مردم در قسمت های که علامت‌گذاری شده بود استقرار یافتند.

 

وی ابراز کرد: مردم ولایتمدار ورامین با ارادت قلبی خاصی که به ساحت مقدس حضرت امام صادق (ع) رئیس مکتب شیعی دارند در رثای شهادت جان سوز آن امام معصوم به سوگ نشستند.

 

زمانی گفت: خدمات علمی امام صادق (ع) به اسلام بسیار بود که امروز نیز اسلام و بخصوص مذهب شیعه به شاگردان بزرگی که تربیت شده ایشان بود به خود می‌بالد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ضحی مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهر بروجن ادامه داد: چراغ هدایت و معرفتی که امام صادق در دل شیعیان افروخته تا قیامت خاموش نخواهد شد حتی اگر وهابیت کور دل و دست نشانده‌های خبیثش، تمام توان خود را برای مبارزه با این انوار هدایت به کار ببندند.

 

کد خبر 1063613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha