عزاداری شهادت امام صادق (ع) در کانون سالار شهیدان شهرکرد مجازی برگزار شد

طاهری گفت: برنامه های کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان شهرکرد در سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و شهادت امام جعفر صادق (ع) به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار شد.

«احسان طاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: برنامه های کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان شهرکرد در سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و شهادت امام جعفر صادق (ع) به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهر شهرکرد ادامه داد: مراسم عزاداری سالروز شهادت صادق آل محمد (ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام حجت پناه برگزار شد.

 

وی ابراز کرد: با توجه به شیوع کرونا ویروس و تأکید ستاد ملی مبارزه با کرونا بر لزوم پرهیز از تجمعات در مساجد، در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) برنامه‌هایی را به ‌صورت غیرحضوری و در قالب مجازی برگزار شد.

 

طاهری با اشاره به روایاتی از زندگی و شخصیت امام جعفر صادق (ع) تصریح کرد: آن حضرت توانست دو بال علم و فرهنگ را در جامعه اسلامی نمادین کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهر شهرکرد ادامه داد: به همت بچه مسجدی های عضو کانون، در آستانه سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و شهادت امام جعفر صادق (ع) فضای داخلی و بیرونی مسجد متناسب با این مناسبت ها آماده سازی شد.

 

کد خبر 1063630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha