دفاع از ارزشها و عقیده ها از اولویت های فعالیت مسجدی هاست

باقری گفت: مساجد سنگر است و دفاع از ارزشها و عقیده ها از اولویت های فعالیت مسجدی هاست.

«محمدعلی باقری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: امروز در شرایطی قرار داریم که باید بیش از هر زمان دیگری برای توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری تلاش شود و در این راستا باید با استفاده از رقابت سالم، اثرگذاری داشته باشیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد زینبیه نکا با بیان اینکه مساجد سنگر است و دفاع از ارزشها و عقیده ها از اولویت های فعالیت مسجدی هاست، افزود: کانون های مساجد باید با همه توان و ظرفیت در اجرای طرح های نو در حوزه فرهنگی و هنری مشارکت کنند تا شاهد توسعه همه جانبه در این بخش باشیم.

 

وی خاطر نشان کرد: ایجاد جذابیت و اثرگذاری در برنامه ها به خصوص در روزها و ایامی که به اوقات فراغت تابستان نزدیک می شویم از وظایف اصلی کانون های فرهنگی هنری مساجد است که باید در این زمینه با برنامه ریزی منسجم و کار تشکیلاتی وارد عمل شد.

 

باقری گفت: تلاش داریم با استفاده از توان و ظرفیت اعضای کانون فرهنگی هنری مسجد زینبیه نکا با یک حرکت و پویایی خاص به سمت نوآوری و تولید محتوا در تابستان رفته و جوانان و نوجوانان را به این سمت سوق دهیم که باید برنامه هایی با اثرگذاری بالا ارائه دهند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مسجد زینبیه نکا افزود: پر کردن اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان از برنامه های مهم کانون ماست که همه ساله با بسته‌های متنوع و به منظور غنی سازی روزهای بلند تابستان برای بچه های مسجد وارد عمل می شویم و امسال هم با برنامه ریزی خاص و رعایت پروتکل های بهداشتی تلاش خواهد شد.

 

وی یادآور شد: برنامه های تابستان امسال با تاکید بر استفاده از فضای مجازی و با هدف شناخت و رفع نیازها برای گروه هدف برگزار می شود تا همه با هم برای پر کردن اوقات فراغت تلاش کنیم.

کد خبر 1063686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha