برگزاری عزاداری خیابانی به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع) در بهشهر

با رعایت دستور العمل های بهداشتی عزاداری خیابانی به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع) در بهشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران گفت: مراسم عزاداری خیابانی در قالب کاروان پیاده روی به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع )، عصر روز یکشنبه 16 خرداد ماه از حسینیه قتلگاه بهشهر به سمت مصلای بهشهر برگزار شد.

 

حجت الاسلام « محمداسماعیل قلی پور» در این مراسم افزود: باید خدمات و دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی با بهره گیری از ظرفیت های تبلیغی برای مردم تبیین شود و در این راستا باید با استفاده از ابزارهای مختلف برای تبلیغ دین استفاده کرد.

 

امام جمعه بابلسر اظهار کرد: انقلاب اسلامی تحول عظیمی در منطقه و جهان ایجاد کرد و در ادامه راه باید ضمن تبیین دستاوردها باید با حضور حداکثری در انتخابات نقشه های دشمنان را نقش بر آب کنیم.

 

وی بر ضرورت تقویت اتحاد و انسجام  در جامعه تأکید و خاطر نشان کرد: وحدت و همدلی  حول محور ولایت سبب پیروزی انقلاب شد و در جامعه امروز نیز عامل تداوم راه انقلاب است و باید در این راستا ثابت قدم بود.

 

به گزارش شبستان، شیوع بیماری کرونا برپایی مجالس عزاداری و اجتماعات مردمی را غیر ممکن کرده است و برگزاری مراسم عزادارای خیابانی به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع) در بهشهر به منظور محروم نماندن از فیوضات معنوی محافل نورانی ائمه اطهار (ع)، با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی و به صورت محدود انجام شد.

کد خبر 1063702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha