برگزاری نشست های بصیرت افزایی در کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان

ابدالی پور با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، گفت: نشست های بصیرت افزایی با رویکرد تقویت مشارکت مردم در مساجد برگزار می شود.

« محمد ابدالی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: مشارکت حداکثری مردم مهم ترین رکن برگزاری انتخابات است.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان افزود: حضور گسترده مردم  و مشارکت حداکثری آنها در انتخابات یک سرمایه بزرگ برای انقلاب اسلامی است وپشتوانه ای بزرگ برای نظام مقدس اسلامی در عرصه داخلی و خارجی است.

 

وی با اشاره به توطئه های دشمنان در راستای دلسرد کردن مردم، خاطرنشان کرد: بصیرت افزایی و روشنگری مانع تحقق اهداف دشمنان می شود و زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو را فراهم می کند.

 

ابدالی پور با اشاره به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اهميت حضور گسترده آحاد مردم در انتخابات، اظهار کرد: در این راستا ن سلسله شست های بصیرت افزایی و روشنگری در کانون های فرهنگی هنری مساجد  لرستان برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان با استفاده از ظرفیت مدیران و اعضای خود نقش موثری در شورآفرينی، نشاط و حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو دارند.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان افزود: این نشست ها با  محوریت امام جماعت مسجد و با حضور کارشناسان توانمند برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: در این سلسله نشست ها، شاخص های کاندیدای اصلح از دیدگاه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بیان شده و مردم را به حضور حداکثری ترغیب و تشویق  می شوند.

 

ابدالی پور افرود: همچنین در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان تلاش شده است از ظرفیت فضای مجازی برای برگزاری نشست های بصیرت افزایی و تولید و پخش کلیپ در خصوص دعوت مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات بهره گرفته شود.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان اظهار کرد: نشست‌ های بصیرت‌ افزایی مجازی به‌ منظور تبیین مناسبت‌ های این دهه از سوی انجمن‌ های دانشجویی و دانش‌آموزی، کانون‌ های فرهنگی و هنری مساجد برگزار می شود.

کد خبر 1063703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha