نمایشگاه عکس «ملاقات با امام» در فرهنگسرای امام(ره)

به مناسبت سی و دومین سالگرد رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی و همزمان با نزدیک شدن به ایام انتخابات، نمایشگاهی از عکس های کمتر دیده شده از امام خمینی (ره) در فرهنگسرای امام (ره) و همزمان فضای مجازی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری  شبستان و به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای امام (ره)، به مناسبت سی و دومین سالگرد امام راحل و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، نمایشگاهی از عکس های امام خمینی (ره) شامل برگزیده ای از مجموعه آثار عکاسان انقلاب به تعداد 30 اثر در فرهنگسرای امام (ره) و همزمان فضای مجازی برگزار می شود.

در این نمایشگاه که از 20 خرداد تا 7 تیر دایر خواهد بود، تصاویری از دهه های مختلف زندگی امام خمینی (ره)، از 1342تا سال 1367 را در بر می گیرد  که  شامل جلسات امام با مسئولین در استانه انتخابات ، دیدار با طلاب و روحانیون ، دوران تبعید در نجف، وقایع انقلاب اسلامی، دیدار با مسئولان و فرماندهان نظامی و دولتی است.

علاقمندان جهت بازدید این تصاویر که عموما عکس های کمتر دیده شده از زندگی امام (ره) می باشد می توانند به نشانی خیابان باهنر ،خیابان امیر سلیمانی مراجعه و یا  از اینستاگرام فرهنگسرای امام (ره) به نشانی    Imam.farhangsaraa  مراجعه کنند.

کد خبر 1063728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha