۸۳۲ شعبه اخذ رای در شهرستان شیراز فعالیت خواهد کرد

امیری گفت: تعداد شعب اخذ رای شهرستان شیراز نسبت به انتخابات دوره قبل افزایش ۲۲ درصدی داشته است که با هدف محدودیت های کرونا و عدم تجمع در شعب، ۸۳۲ شعبه فعالیت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدرضا امیری»، امروز (دوشنبه 17 خرداد) در نشست هماهنگی اعضای هیئت اجرایی، هیئت نظارت و روسای مراکز انتخابات شهرستان شیراز با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات به عنوان تکلیف ملی گفت: تلاش کارگزاران برای عزت و سربلندی ایران اسلامی یک تکلیف قانونی و ملی است.

فرماندار شیراز افزود: به عنوان مجری برگزاری انتخابات، وظیف داریم انتخاباتی در شان مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزار کنیم که بسترساز توسعه کشور و اقتدار ملی خواهد بود.

وی اضافه کرد: مسئولان مراکز انتخابات، مسائل شعب و حل آن را به طور جدی رصد و دنبال خواهند کرد و رای گیری راس ساعت مقرر آغاز خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز تصریح کرد: تعداد شعب اخذ رای شهرستان شیراز نسبت به انتخابات دوره  قبل افزایش 22 درصدی داشته است که با هدف محدودیت های کرونا و عدم تجمع در شعب،  832 شعبه فعالیت خواهند کرد.

وی ادامه داد: آخرین لیست نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و لیست 832 شعبه اخذ رای شهرستان شیراز، از 17 تا 19 خرداد به صورت عمومی منتشر خواهد شد و تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری از 7 خرداد شروع شده و تا ۲۷ خرداد ادامه خواهد یافت.

فرماندار شهرستان شیراز اعلام کرد: 661 صندوق تمام الکترونیک در شهر شیراز آرای انتخابات شورای شهر را دریافت و ثبت خواهند کرد.

کد خبر 1063763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha