۳۴۲ نامزد در شهرستان های آبادان و خرمشهر رقابت می کنند

پس از پایان احراز صلاحیت ها از سوی هیات مرکزی نظارت در شهرستان آبادان ۱۹۵ نامزد و در شهرستان خرمشهر ۱۴۷ داوطلب در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به رقابت خواهند پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، پس از پایان مهلت احراز صلاحیت های داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا امروز (دوشنبه 17 خرداد) صلاحیت 12 نامزد دیگر در شهرستان آبادان و 9 داوطلب دیگر در شهرستان خرمشهر از سوی هیات مرکزی نظارت احراز و به آنها ابلاغ شد.

 

بر این اساس 195 نامزد در شهرستان آبادان و 147 داوطلب در شهرستان خرمشهر دراین دوره از انتخابات با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

 

«سید زین العابدین موسوی» در این باره اظهار کرد: با تائید صلاحیت 12 نامزد دیگر شهرستان آبادان (11 نفر آبادان، یک نفر چوئبده) رسیدگی به اعتراض نامزدهای انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر و رستا آبادان از سوی هیات مرکزی نظارت نهایی شد.

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان افزود: به این ترتیب در کل برای حوزه انتخابی آبادان 195 نامزد در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با یکدیگر رقابت خواهند کرد که 164 نفر مربوط به آبادان 12 نامزد مربوط به چوئبده و 19 داوطلب مربوط به اروند کنار هستند.

 

همچنین «محمد حیدری» با اشاره به تائید صلاحیت 9 نامزد دیگر در شهرستان خرمشهر تصریح کرد: در این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و رستا پس از اتمام نظر نهایی هیات مرکزی نظارت 147 داوطلب در شهرستان خرمشهر به رقابت خواهند پرداخت و فهرست نهایی نامزدها را به زودی اعلام می کنیم.

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر با بیان اینکه با هماهنگی سایر ادارات و نهادهای خرمشهر آمادگی کامل جهت برگزاری انتخاباتی باشکوه را داریم اضافه کرد: جلب مشارکت مردم و برگزاری انتخاباتی بر مدار قانون وظیفه همه دست اندرکاران انتخابات است.

 

وی بر لزوم فعالیت و اقدامات مسئولان کمیته ها در روند برگزاری انتخابات تاکید کرد و ادامه داد: مهمترین وظیفه ما تامین امکانات و لوازم مورد نیاز جهت برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور است.

 

حیدری عنوان کرد: تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان خرمشهر اندیشیده شده است و تمام مجریان، اعضای ستاد و کمیته های زیر مجموعه باید بی طرف بوده و ضمن پایبندی کامل به این اصل در عمل نیز این مهم را نشان دهند.

 

وی  یاد آور شد: تاکید مقام معظم رهبری بر این است که انتخاباتی پرشور، سالم و در امنیت کامل برگزار شود و ما نیز به دنبال آن هستیم تا فرمایشات ایشان نیز اجرایی شوند.

 

کد خبر 1063805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha