سفر امام جمعه ایلام به شهرستان بدره

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام صبح امروز(۱۸ خرداد) در راستای دیدار با اقشار مختلف مردم و معتمدان و بزرگان شهرستان بدره به این شهرستان سفر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، حجت الاسلام « الله نور کریمی تبار» در راس هیئتی با حضور مدیران و مسئولان استان در راستای دیدار با اقشار مختلف مردم شهرستان بدره به این شهرستان سفر کرد.

 

وی در بدو ورود به شهرستان بدره مورد استقبال« یونس آزادی»  فرماندار، امام جمعه شهرستان بدره و جمعی از مسئولان و مدیران این شهرستان قرار گرفت.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در بدو ورود به بدره  با حضور در یادمان شهدای گمنام این شهرستان با نثار گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

 

دیدار با معتمدان و بزرگان، دیدار با جوانان، شرکت در شورای اداری شهرستان بدره با حضور مدیران استان و شهرستان از جمله برنامه های سفر نماینده ولی فقیه در استان و  امام جمعه ایلام به شهرستان مهران است.

 

حجت الاسلام کریمی تبار در ادامه سفر به شهرستان بدره با خانواده شهید شهید«حسن آبپر»  دیدار و گفت و گو کرد.


وی در این دیدار با بیان اینکه امنیت و آرامش امروز مرهون خون پاک شهیدان است، ابراز کرد: شهدا از ما سبقت گرفتند و با جای که باید می‌خواستند، رسیدند.

 

امام جمعه ایلام با تاکید بر ادامه راه شهدا و اگو گرفتن از سیره شهدای انقلاب و دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: امید است بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم.

کد خبر 1063859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha