حضور حداکثری در پای صندوق رای لبیک به ندای رهبری/مردم سرنوشت کشورشان را رقم می زنند

حجت الاسلام عبدوس حضور حداکثری در پای صندوق رای را لبیک به ندای رهبری دانست و گفت: مردم با حضور در پای صندوق‌های رای سرنوشت کشور را خودشان رقم بزنند.

حجت الاسلام«محمدباقر عبدوس» درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، با اشاره به در پیش بودن انتخابات گفت: مردم در طول دوران عمر پربرکت انقلاب اسلامی همواره سرباز پا به رکاب برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده و  در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ نیز سربازی خود را برای حفظ نظام به نحو احسن انجام خواهند داد و اجازه نخواهند داد دشمن شاد شود.

 

امام جمعه موقت سمنان ضمن بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی دشمن از اینکه مانند گذشته در امور ایران دخالت کند ناامید شد، ابراز داشت: از همین رو کوشید تا با هر بهانه نظام را ناکارآمد جلوه داده و آن را زیر سوال ببرد که انتخابات بهترین بهانه برای رسیدن به این اهداف شوم آن‌ها بود.

 

وی با تأکید بر اینکه دشمن می‌کوشد تا با تحریک مردم به عدم شرکت در انتخابات از نظام انتقام بگیرد ادامه داد: عدم حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات بهترین برنامه‌ریزی برای دشمن محسوب می‌شود لذا در این برهه حساس باید حساب افراد را از نظام جدا و اگر نقدی بر دولت یا افرادی وارد است آن را به‌پای نظام نباید نوشت.

 

حجت الاسلام عبدوس بابیان اینکه قهر از انتخابات و نرفتن پای صندوق‌های رأی مشکلی را حل نمی‌کند، ابراز داشت: برای حل چالش‌های کشور می‌بایست به دنبال انتخاب فردی بود که سوابق خوبی در عمل‌گرایی و دین‌داری داشته باشد و همه افراد جامعه باید دیگران را به این دو موضوع فوق توصیه کنند.

 

امام جمعه موقت سمنان خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی بار دیگر با مشارکت حداکثری و حضور گسترده بار دیگر افکار پلید دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل خواهند کرد و انتخاب شدگان نیز باید بیشترین همت خود را برای حل مشکلات مردم به کار گیرند.

کد خبر 1063908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha