طرح توسعه حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برای جامعه اسلامی افتخار است

حجت الاسلام روحانی نژاد گفت: تقویت فضای معنوی در شهرها از رسالت های اصلی بنیاد مسکن است و اجرای طرح توسعه حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برای جامعه اسلامی افتخار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین روحانی نژاد»، امروز (سه شنبه 18 خرداد) در بازدید از طرح توسعه حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و زیارت حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی (ع) گفت: توسعه آستان حضرت شاهچراغ (ع) در عرصه فرهنگ، معماری و شهرسازی یک اقدام موثر است و با همکاری بنیاد مسکن به انجام رسید.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن کشور افزود: اجرای طرح توسعه و انجام فعالیت های عمرانی در مسجد جامع و فضاهای پیرامون آستان حضرت شاهچراغ (ع) این فعالیت ها را تکمیل خواهد کرد.

وی اضافه کرد: اجرای طرح های مبتنی بر فرهنگ و معنویت از اولویت های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است و این بنیاد در توسعه آستان حضرت معصومه (ع) و آستان حضرت شاهچراغ (ع) پیشگام بوده است.

حجت الاسلام روحانی نژاد تصریح کرد: تقویت فضای معنوی در شهرها از رسالت های اصلی بنیاد مسکن است و اجرای طرح توسعه حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برای جامعه اسلامی افتخار است.

وی ادامه داد: اين طرح با شكوه در پی سفر مقام معظم رهبری به شیراز و  نامگذاری شيراز به عنوان سومين حرم اهل بيت (ع) ایجاد شد و از سال 91 کلید خورد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن کشور اعلام کرد: با اجرزای این طرح عظیم، طرح ساختمان ها شامل يک صحن وسيع و زيبا به وسعت 11 هزار متر مربع اجرا شد.

کد خبر 1063936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha