راه اندازی کلینیک سیار مساجد «ردبریج» برای واکسیناسیون کرونا

اتوبوس دو طبقه که ارائه خدمات خود را از حدود شش هفته پیش در ایلفورد آغاز کرد با راه اندازی شش کلینیک دیگر در مکان های مختلف «ردبریج» کارهای مربوط به واکسیناسیون را ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « ilfordrecorder»،اتوبوس دو طبقه که ارائه خدمات خود را از حدود شش هفته پیش در ایلفورد آغاز کرد با راه اندازی شش کلینیک دیگر در مکان های مختلف «ردبریج» کارهای مربوط به واکسیناسیون را ادامه خواهد داد.

 

به عنوان بخشی از همکاری مداوم بین شورای «ردبریج» ، گروه های اجتماعی و کارکنان بخش خدمات و بهداشت، اتوبوس واکسیناسیون در روزهای 7 ، 9 ، 11 ، 14 ، 16 و 18 ژوئن فعال خواهد شد.

 

این اقدامات در ادامه راه اندازی کلینیک های واکسیناسیون در مساجد در ماه مبارک رمضان در حال انجام است.

 

در حالی که قبلاً به افراد توصیه شده بود تا زمان تماس با آنها برای رزرو واکسن خود صبر کنند با فعالیت این اتوبوس ها افراد 30 سال به بالا اکنون می توانند برای واکسیناسیون با کادر خدمات درمانی تماس بگیرند.

 

گلادیس ژاویر ، مدیر بهداشت عمومی ردبریج در سخنرانی اخیر خود گفت: ما می خواهیم واکسیناسیون را تا حد ممکن آسان کنیم و این اتوبوس جدید در حالی که به حفظ امنیت ردبریج کمک می کند ، افراد بیشتری را برای انجام این کار پشتیبانی می کند.

 

اتوبوس واکسیناسیون ردبریج شش کلینیک واکسیناسیون را پوشش می دهد و به ساکنان واجد شرایط کمک می کند تا در یک پیاده روی کوتاه از خانه یا محل کار،واکسن خود را تزریق کنند.

 

اتوبوس ابتدا در آکادمی «وینستون وی» در ایلفورد متوقف می شود و  روز چهارشنبه این کار را در مدرسه ابتدایی جاده کلیولند در ایلفورد انجام می دهد.

 

این سرویس فقط برای کسانی در دسترس است که هنوز اولین دوز واکسن خود را دریافت نکرده اند و با افرادی که منتظر دوز دوم خود هستند توسط کادر درمان تماس گرفته می شود.

کد خبر 1063955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha