۲۰ واحد تولیدی راکد در قم احیا شد

سرمست گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۰ واحد تولیدی و صنعتی در قم که غیرفعال شده بودند، مجدد احیا و از راکد بودن خارج شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «بهرام سرمست» امروز (سه‌شنبه 18 خرداد) در بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی در قم گفت: یکی از برنامه‌ریزی‌های استان، احیای واحدهای تولیدی و صنعتی راکد در استان است که در این خصوص حرکت خواهیم کرد.
 

استاندار قم گفت: برای سال جاری 38 واحد راکد را در دستور کار قرار داده‌ایم که احیا شوند که با تلاش‌های صورت گرفته، خوشبختانه تا به امروز 20 واحد غیرفعال و راکد، مجدد احیا شدند.
 

وی تصریح کرد: مابقی واحدها را نیز در دستور کارداریم که امیدواریم بتوانید با سرعت هر چه بیشتر در احیای مجدد آن‌ها اقدام کنیم.


سرمست گفت: امروز از واحدهای تولیدی دیگری نیز در قم بازدید صورت گرفت که ویژگی مهم آن‌ها تکیه‌بر توان داخلی و بومی‌سازی محصولات بود که بر اساس بهره‌گیری از دانش و خلاقیت ایرانی طراحی‌شده است.


وی با اشاره به نگاه استان به موضوع صادرات گفت: محصولات این واحدهای تولیدی کاملاً صادراتی بوده که به بیش از 10 کشور دنیا صادرات انجام می‌شود.
 

استاندار قم تأکید کرد: ما بر اساس بومی‌سازی و تکنولوژی بودن کارها فعالیت می‌کنیم و با حمایت از صنایع و محصولات دانش‌بنیان در امر صادرات مبادرت داریم.

کد خبر 1063956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha