کانون‌های مساجد سنگری مناسب برای تببین و معرفی ویژگی‌های افراد اصلح در انتخابات هستند

نوروزی‌مهر با اشاره به اینکه انتخابات‌ از گذشته تاکنون نقش و تاثیر زیادی بر جامعه داشته‌ است گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یکی از سنگرهای مناسب در زمینه تببین و معرفی ویژگی‌های افراد اصلح در انتخابات هستند.

«مریم نوروزی‌مهر» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با اشاره به اینکه انتخابات‌ از گذشته تاکنون نقش و تاثیر زیادی برای جامعه داشته‌ است اظهار کرد: با انتخاب درست می‌توان در سرنوشت کشور دخیل شد و این نکته حائز اهمیت بیشتری است که در ایران همه مردم حق رای و انتخاب فرد اصلح را دارند و در همین راستا ما نباید این فرصت ارزشمند را از دست دهیم.

 

مدیر کانون حضرت رسول (ص) مسجد سیدالشهدا (ع) کوی لور اندیمشک با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یکی از سنگرهای مناسب در زمینه تببین و معرفی ویژگی‌های افراد اصلح در انتخابات هستند افزود: مهم‌ترین و مورد اعتمادترین افراد هر محله در مساجد فعالیت می‌کنند که به این منظور می‌توانند به مردم در انتخاب اصلح و فردی انقلابی کمک کنند.

 

وی با اشاره به اینکه مساجد در انتخابات‌ گذشته با اجرای برنامه‌های حضوری، ضمن دعوت مردم جهت مشارکت در انتخابات، شرایط افراد اصلح را برای آنها بیان می‌کردند ادامه داد: در حال حاضر با توجه به وضعیت کرونایی و شرایط اقتصادی و مشکلات موجود در کشور، باید با استفاده از ظرفیت‌های مختلفی همچون فضای مجازی، بصیرت‌افزایی و روشنگری صورت گیرد و با دعوت مردم برای انتخابی اصلح، فردی مناسب برای امور کشورداری را انتخاب کرد تا اوضاع اقتصادی بهبود پیدا کند.

 

نوروزی‌مهر به تشریح برخی فعالیت‌های کانون حضرت رسول (ص) اندیمشک در ایام انتخابات پرداخت و یاد آور شد: در راستای روشنگری در میان مردم، به پخش محتوا پیرامون اهمیت و نقش انتخابات در فضای مجازی پرداخته‌ایم.

 

کد خبر 1064001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha